  • 131. Data: 2019-03-29 23:11:36
    Temat: Re: Skutki przerośniętej tolerancji kierowców
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-03-29 20:16, Marek S wrote:

    > Więc Kris nie jest normalny? :-D :-D

    Może jeszcze nie dojrzał

  • 132. Data: 2019-03-29 23:28:35
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-03-29 o 23:11, kk pisze:

    > Może jeszcze nie dojrzał

    Właśnie Shrek uznał nas za trole :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 133. Data: 2019-03-29 23:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > Wydaje mi się, że każdy normalny facet podpisuje się

    Co ma do tego płec?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert

  • 134. Data: 2019-03-30 22:45:27
    Temat: Re: Skutki . Prędkość zabija.
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    "Akarm" wrote in message news:5c9bb23f$0$508$65785112@news.neostrada.pl...

    >Jeśli chciałbyś przyłączyć się do grupy twierdzących, że główną przyczyną
    >wypadków jest nadmierna prędkość i jednocześnie nie chciałbyś zostać
    >uznanym za kretyna, to znajdź jakieś filmy pokazujące takie wypadki. :D
    >Ja jeszcze nie spotkałem się z wypadkiem spowodowanym przez nadmierną
    >prędkość. Prawie wszystkie są spowodowane przez nieudzielenie
    >pierwszeństwa. Do tego dochodzi jeszcze tylko mały procent spowodowany
    >brakiem umiejętności kierującego, oraz całkiem malutki procent (promil?)
    >przez usterki techniczne.

    Filmu nie wrzucę, ale mój kumpel wpadł do rowu jadąc 20km/h po oblodzonej
    jezdni, co zostało zakwalifikowane jako 'nadmierna prędkość'. Policjant
    dokumentujący zdarzenie stwierdził, ze 'trzeba było jechać 10km/h'.
    I większość wypadków z powodu 'nadmiernej prędkości' to właśnie takie
    przypadki: ktoś wypadł na zakręcie podczas deszczu przy 50km/h - nadmierna
    prędkość. A przekroczenie dopuszczalnej prędkości jest nisko na liście
    przyczyn wypadków, ale z powodów medialnych mówi się wyłącznie o 'nadmiernej
    prędkości łącząc obie te kategorie.

    --
    Axel

  • 135. Data: 2019-03-31 13:22:21
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 30-03-2019 o 22:45, Axel pisze:

> [...]
    > na liście przyczyn wypadków, ale z powodów medialnych mówi się wyłącznie
    > o 'nadmiernej prędkości łącząc obie te kategorie.

    Zgadza się, a to zupełnie co innego.
    Ja np. dostosowuję prędkość do warunków jazdy ZAWSZE, a do limitów
    prędkości nie stosuję się prawie NIGDY.
    Bo jedno ma sens, a drugie żadnego.

  • 136. Data: 2019-03-31 14:45:34
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 31 Mar 2019 13:22:21 +0200, w <q7q7td$rii$1@node1.news.atman.pl>,
    Cavallino <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Zgadza się, a to zupełnie co innego.
    > Ja np. dostosowuję prędkość do warunków jazdy ZAWSZE, a do limitów
    > prędkości nie stosuję się prawie NIGDY.
    > Bo jedno ma sens, a drugie żadnego.

    Bogu dzięki, że są tacy kierowcy, którzy z góry wiedzą czy kierowca
    wyjeżdżający z podporządkowanej ma widoczność gwarantującą zauważenie takiego
    rozsądnie nadlatującego kierownika.

  • 137. Data: 2019-03-31 15:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Zgadza się, a to zupełnie co innego.
    > Ja np. dostosowuję prędkość do warunków jazdy ZAWSZE, a do limitów
    > prędkości nie stosuję się prawie NIGDY.
    > Bo jedno ma sens, a drugie żadnego.

    Ja tam uważam ze limity predkosci maja sens bo oddaja pewna skale.
    Natomiast rozumiejac to ze sa uniwersalne dla wszystkich uzytkowników
    ruchu najczesciej jezdze po prostu troche szybciej niz limit. Ale np.
    wiecej niz +20 staram sie nie przekraczac.
    Jezdziłem kiedys szybciej i uwazam ze było to srednio mądre i
    odpowiedzialne.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

  • 138. Data: 2019-03-31 18:32:40
    Od: "Heniek" <h...@d...pl>

    > Ja np. dostosowuję prędkość do warunków jazdy ZAWSZE, a do limitów
    > prędkości nie stosuję się prawie NIGDY.
    > Bo jedno ma sens, a drugie żadnego.

    Gratuluję. duch święty zawsze ci mówi po co stoi ograniczenie
    prędkości i wiesz kiedy jechać szybciej, a kiedy nie jechać szybciej.
    Z miejsca, gdzie stoi ograniczenie prędkości, nie zawsze widać
    zagrożenie.

  • 139. Data: 2019-03-31 19:15:58
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 31-03-2019 o 18:32, Heniek pisze:

    > Gratuluję. duch święty zawsze ci mówi po co stoi ograniczenie
    > prędkości i wiesz kiedy jechać szybciej, a kiedy nie jechać szybciej.

    W Polsce - zawsze można.
    Nie widziałem nigdy jeszcze postawionego rozsądnie, a nie jeżdżę 40
    letnim Kamazem, dla którego są stawiane standardowo ograniczenia.

  • 140. Data: 2019-03-31 20:25:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.03.2019 o 17:00, J.F. pisze:

    > Nie, ale przy 200 sie kiedys spocilem.

    Ja próbowałem. Swego czasu regularnie latałem 200 po A2. Dumny z tego
    nie jestem, wstydzić też się nie wstydzę.

    250 też było. IMHO największym zagrożeniem było... kretyńsko
    zrealizowane ograniczenie - po prostu przy 250 było jakbyś doszedł do
    odcinki, czyli gwałtowny koniec przyspieszania - okazywało się, że ten
    wózek przy 250 to jeszcze dość żwawo przyspieszał, więc leciałeś na
    kierownicę.

    Shrek