-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Pawel Mojski <p...@p...net>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Skutki jazdy po alkoholu [było: 5 trupów i BMW - Szczęśliwego Nowego
Roku]
Date: Thu, 02 Jan 2014 18:44:47 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 22
Message-ID: <la48ik$le9$1@node2.news.atman.pl>
References: <la176s$mob$1@news.vectranet.pl> <la44rt$hv0$1@node2.news.atman.pl>
<la47cp$2t0$1@node1.news.atman.pl> <la47pq$ksb$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: user-164-127-56-116.play-internet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1388684692 21961 164.127.56.116 (2 Jan 2014 17:44:52
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 2 Jan 2014 17:44:52 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.2.0
In-Reply-To: <la47pq$ksb$1@node2.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2516894
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-01-02 18:31, Pawel Mojski pisze:
>>
>> Ale jakoś teraz piszesz, że jednak się powstrzymujesz?
>> Czyli działa, większa nieuchronność działałby jeszcze bardziej.
>>
>>
> Absolutnie tak. Teraz się powstrzymuję, zostałem dwukrotnie ukarany i
> nie wyobrażam sobie aby przeżyć ten horror jeszcze raz.
> Spotkało mnie to dwukrotnie i to jest dla mnie limit.
> Chodzi mi jednak o to, że po pierwszym zatrzymaniu, będąc jeszcze młodym
> człowiekiem miałem konsekwencje absolutnie w dupie.
> Podejrzewam że tak samo głęboko jak gnida z Kamienia Pom.
Jeszcze dołożę dwa słowa.
W momencie podejmowania decyzji o jechaniu po raz drugi nieuchronność
była dla mnie jasna - raz mnie zatrzymano - zatrzymają mnie ponownie.
Jednak, mimo wszystko wsiadłem i pojechałem.
Dopiero teraz, po latach, po męczarniach w związku z odzyskaniem
uprawnień i PJ wiem że nie warto.
Pozdrawiam;
Paweł Mojski
Następne wpisy z tego wątku
- 02.01.14 18:47 KS
- 02.01.14 18:53 KS
- 02.01.14 19:01 Budzik
- 02.01.14 19:02 Tomasz Pyra
- 02.01.14 19:06 Pawel Mojski
- 02.01.14 19:06 mk4
- 02.01.14 19:14 J.F.
- 02.01.14 19:14 Tomasz Pyra
- 02.01.14 19:21 Tomasz Pyra
- 02.01.14 19:24 Tomasz Pyra
- 02.01.14 19:30 J.F.
- 02.01.14 19:34 mk4
- 02.01.14 19:40 Tomasz Pyra
- 02.01.14 19:42 fifak
- 02.01.14 19:40 mk4
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A