-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Skutki . Prędkość zabija.
Date: Tue, 2 Apr 2019 06:24:37 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 51
Message-ID: <q7uo64$ol$4@node2.news.atman.pl>
References: <q783bf$695$1@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<q78ev0$g9t$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<q7edur$egv$1@node1.news.atman.pl> <q7fiau$54u$1@news.mixmin.net>
<15cz6b2i0ymsp.6xioyytvlqkq$.dlg@40tude.net>
<X...@1...0.0.1>
<5c9b8895$0$494$65785112@news.neostrada.pl>
<1sky4htgyoye2$.148ahsnkmdx96.dlg@40tude.net>
<5c9bb23f$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
<q7oo1o$e4q$1@node1.news.atman.pl> <q7q7td$rii$1@node1.news.atman.pl>
<q7qq5o$kga$1@news.mixmin.net> <q7qske$elp$1@node2.news.atman.pl>
<q7r67e$l5k$2@node1.news.atman.pl> <1...@l...hihi>
<q7tc92$or1$3@node1.news.atman.pl> <1oxz422qiefwk$.dlg@lort.hihi>
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1554179076 789 83.142.196.21 (2 Apr 2019 04:24:36 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 2 Apr 2019 04:24:36 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.6.1
In-Reply-To: <1oxz422qiefwk$.dlg@lort.hihi>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2653488
[ ukryj nagłówki ]W dniu 02.04.2019 o 00:29, Lort pisze:
>> No właśnie często nie:
>> https://www.google.com/maps/@52.2531678,20.9544825,3
a,75y,5.4h,86.17t/data=!3m6!1e1!3m4!1sGdKUyq7ZOFqEzB
BjJmuslQ!2e0!7i16384!8i8192
>
> W sumie to widoczność przy rozdzielonych kierunkach ruchu jest
> w ogóle słabym argumentem. Czyli ta droga musiała się załapać na
> znak ze względu na inne parametry.
>
>
>> Przejedź sobie w przód - niebezpieczny jest następny.
>
> Ograniczenie do 50 w mieście - znak nie przysługuje ;)
Przysługuje:
https://www.google.com/maps/@52.255182,20.9512972,3a
,75y,303.44h,85.16t/data=!3m6!1e1!3m4!1sAhh7cCu7kALT
SQ2DqFELvg!2e0!7i16384!8i8192
>> I porównaj widoczność z z tym
>> https://www.google.com/maps/@52.2437228,20.9582193,3
a,75y,24.23h,83.13t/data=!3m6!1e1!3m4!1sutsYEeftngYS
rFRWqb9Pgw!2e0!7i13312!8i6656
>
> No ale rozpatrywanie widoczności w tym kontekście ma sens jedynie wtedy,
> gdy mamy jednojezdniówkę ("wymaga stosowania P3a, P4").
Rozpatrywanie czegokolwiek w kontekście znaku niebezpieczny zakręt nie
ma żadnego sensu, gdyż nikt na niego nie zwraca uwagi. A tam akurat
zaczyna się korek i lewym pasem (z którego gówno widać przez ekran)
zapierdalają ludki po 120. Sam mało ci się nie wpierdoliłem motocyklem w
korek mimo że jechałem koło 100.
>>> <https://znaki-drogowe.dlakierowcy.info/s/4089/77039
-lista/241143-Znak-A-1-Niebezpieczny-zakret-w-prawo.
htm>
>> Zakręt o 5 stopni i promieniu 750metrów - przecież to parametry kolejowe!
>
> Tam jest jeszcze warunek związany z wyprofilowaniem, przy 750m.
To niech będzie to 450 - tyle to mają linie kolejowe w górach. No i
zakręt powyżej 5% - bez jaj. Nic dziwnego, że nikt na te znaki nie
zwraca uwagi.
> A czy promień aż taki duży... jeżeli ustawodawca brał pod
> uwagę możliwości BOR/SOP, to wielkość wygląda nawet na delikatnie
> niedoszacowaną.
NA służbę obijana pojazdów to jedyne bezpieczne oznakowanie to zakaz
ruchu. Ostatnio tramwaju nie zauwazyli, znaków i tak nie zobaczą, a jak
zobaczą to mają w dupie. Wysłać ich na tor to po dwóch dniach nie
zostanie ani jeden i po sprawie.
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 02.04.19 08:59 Budzik
- 02.04.19 19:15 kk
- 02.04.19 19:59 Budzik
- 02.04.19 22:22 kk
- 06.04.19 21:51 Shrek
- 06.04.19 21:51 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=