    From: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Skuteczny bat na piratów już w Warszawie???
    Date: Wed, 6 Jan 2010 12:52:06 +0100

    ow-juz-w-warszawie,artykul.html

    > Pierdu pierdu... a rozwiązanie odkorkowujące Warszawę (w znacznym stopniu)
    > jest pod ręką i prawie gotowe.
    > Użyć kamer które są na większości skrzyżowań, dodać wideoprintery i walić
    > mandaty KAŻDEMU kto:
    > - skręca do pasa do jazdy na wprost
    > - jedzie na wprost z pasa do skrętu
    > - wjeżdza na skrzyżowanie/rondo bez możliwości zjazdu z niego
    >
    > I zaraz się zrobi lepiej. A i korki zmaleją, bo ruch będzie płynniejszy.

    zbyt to upraszczasz Waldku, to po prostu zbyt trywialne rozwiązanie jak dla
    nas,
    ale np.: system GPS w każdym samochodzie transmitujący parametry jazdy
    danego auta, włączone migacze etc. do tego system identyfikacji kierowcy np.
    po odciskach lub źrenicy oka, poza tym musiałby być system weryfikujący czy
    dany kierowca nie cierpi na "pomroczność jasną" wyłączające go od
    odpowiedzialności za wykroczenia, wszystkie te dane transmitować przez GPS,
    przesyłać później na Marsa (wiem że tam nie ma jeszcze bazy -ale się
    wybuduje, a co! ), dalej na księżyc (j.w.), później np. w USA obrabiać te
    dane, przesyłać do PL i dopiero do właściwych komend, wnioski o ukaranie,
    po drodze muszą przecież być możliwości zebrania prowizji, za transmisję,
    dane, obróbkę itd,
    o! i to ma szanse powstać u nas ;-)
    brat