    From: Janko Muzykant <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Skutecznosc metod ostrzenia - pomiary
    Date: Sun, 08 Mar 2009 17:21:50 +0100
    Sender: j...@d...neoplus.adsl.tpnet.pl
    <d...@3...googlegroups.com>
    <goto1h$fdp$1@news.wp.pl>
    <d...@4...googlegroups.com>

    j...@a...at pisze:
    > standartowe strojenie instrumnetow jest do a = 440 hz
    [...]
    Resztę wycinam. Nie na temat tego, co pisałem, niezgodnie z tematem
    grupy i bez zrozumienia fizyki rządzącej muzyką.

    > mamy pulsujace swiatlo od diod - z czym ono ma sie nalozyc zeby
    > powstalo dudnienie?

    Z pulsacyjną pracą układu AF.

    > Czy matryce dudnia kiedy fotografuje sie swiatlo pulsujace ?
    > toz to w Af masz uklady cmos , lub ccd dzialajace analogowo tak jak
    > matryca.

    W przedziałach czasu. Przeczytaj to osiem razy i pomyśl, co z tego wynika.
    Ale nic to i tak nie da. Ale może jakieś ćwiczenie - sfotografuj jakiś
    wyświetlacz z ledami, zegar albo ostatecznie ekran telewizora
    klasycznego (nie lcd), przy różnych czasach. A potem rozważaj sobie
    wnioski (w skrytości najlepiej).

    > Ktos Ci dal rade , zebys nie odpisywal na moje posty.
    > Blagam nie odpisuj - mniej bedziesz sie kompromitowal .

    A co, trudne pytania zadaję? :)
    Muszę odpisywać, bo ktoś jeszcze uwierzy w bzdury, a ja nie lubię jak
    się gwałci naukę.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl