  • 11. Data: 2010-07-13 16:39:08
    Temat: Re: Skuteczność klimatyzacji
    Od: JanuSz <j...@p...NO-SPAMonet.pl>

    W dniu 2010-07-13 00:06, DoQ pisze:

    > U mnie przy ustawieniu 21stC AUTO przy 32-35stC na zewnatrz sprezarka
    > chodzi w zasadzie nonstop.

    A skąd o tym wiesz? Auto sygnalizuje to jakoś?

    Janusz

  • 12. Data: 2010-07-13 17:16:18
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    >  A sam nie masz non-stop przeziębienia?
    >
    >  Ja przy takiej temperaturze ustawiam na 27-28C...

    Bez przesady - jak nie wychodzisz co pare minut na zewnatrz i nie
    zmieniasz co rusz temperatury otoczenia, to przy dluzszym pobycie w
    aucie spokojnie moze byc znacznie wieksza roznica zewnatrz/wewnatrz.
    --
    Olleo

  • 13. Data: 2010-07-13 17:42:53
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Borys Pogoreło napisał:
    > A sam nie masz non-stop przeziębienia?
    > Ja przy takiej temperaturze ustawiam na 27-28C...

    W różnych autach to samo teoretycznie ustawienie może dać różne efekty
    odczuwalne. Przykładowo w Peugeocie 307 zimą ustawiałem 20 st., ale w
    Alfie 156 przy 20 było wyraźnie za gorąco.

  • 14. Data: 2010-07-13 19:33:33
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 13 Jul 2010 16:21:45 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):

    > A sam nie masz non-stop przeziębienia?
    >
    > Ja przy takiej temperaturze ustawiam na 27-28C...

    Alfiarze tak mają - jeżdżą jak emeryci, to się wręcz dogrzewać muszą.
    A tacy lancisci ustawiają całorocznie 20-21 stopni i jest okiej ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 15. Data: 2010-07-13 20:51:47
    Od: "mgr inż." <n...@m...com>

    On 2010-07-13 16:39, JanuSz wrote:

    > A skąd o tym wiesz? Auto sygnalizuje to jakoś?

    Wlasnie mialem o to zapytac... Skad wiecie, ze sprezarka chodzi?

    --
    Pozdrawiam,
    mgr inż.

  • 16. Data: 2010-07-13 21:11:32
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik "mgr inż." napisał:
    > Wlasnie mialem o to zapytac... Skad wiecie, ze sprezarka chodzi?

    Np. z podwyższonych wolnych obrotów silnika.

  • 17. Data: 2010-07-13 21:39:33
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Borys Pogoreło pisze:

    > A sam nie masz non-stop przeziębienia?
    > Ja przy takiej temperaturze ustawiam na 27-28C...

    Nie. Moj organizm jest odporny na zmiany temperatur :)
    W samochodzie lubie chłód :)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 18. Data: 2010-07-13 21:45:25
    Od: DoQ <p...@g...com>

    mgr inż. pisze:

    > Wlasnie mialem o to zapytac... Skad wiecie, ze sprezarka chodzi?

    Nieco wyzsze obroty i nie slychac sprzegielka.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 19. Data: 2010-07-13 22:33:32
    Od: JanuSz <n...@n...com>

    DoQ pisze:

    > Nieco wyzsze obroty i nie slychac sprzegielka.

    A w czasie jazdy?
    U mnie sprzęgiełka nie słychać - silnik wyciszony (diesel). W poprzednim
    aucie słyszałem i sprzęgieł ko i syk sprężonego czynnika.
    Więc nie mam żadnych podstaw do wnioskowania o pracy sprężarki oprócz
    tego, że klima chłodzi.

  • 20. Data: 2010-07-13 22:36:35
    Od: DoQ <p...@g...com>

    JanuSz pisze:

> [...]
    > aucie słyszałem i sprzęgieł ko i syk sprężonego czynnika.
    > Więc nie mam żadnych podstaw do wnioskowania o pracy sprężarki oprócz

    Nie ma opcji zeby nie chodzila przy takiej roznicy temperatur.

    Pozdrawiam
    Pawel