  • 31. Data: 2010-07-14 15:36:47
    Temat: Re: SkutecznoĹ?Ä? klimatyzacji
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    news:i1js17$352$1@news.onet.pl...
    > Cavallino napisać:

    > Jeśli dwójka dzieci (no, ja mam tylko jedno) i żona,
    > mają przetrwać taką podróż bez ew. konsekwencji
    > -- to jak najbardziej. 3>1.

    No to jedź 2000 km bez klimy.
    Ja bym zrezygnował z wyjazdu prędzej.

  • 32. Data: 2010-07-14 15:38:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Grejon" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    A co ma piernik do wiatraka?
    Znowu myśliciel popisał się przenikliwością?

    I jak tu takich do kibla nie wrzucać?

    > Dwustrefową chciałeś powiedzieć.

    Mówimy o ręcznej klimie.
    Nawiewy na prawej połowie auta też się da zamknąć, więc nie w tym tkwi
    problem.

  • 33. Data: 2010-07-14 15:47:05
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    Cavallino napisać:

    > No to jedź 2000 km bez klimy.
    > Ja bym zrezygnował z wyjazdu prędzej.

    Ale kto mówi o rezygnacji? Wystarczy trzymać
    temperaturę na sensownym poziomie a nie tak,
    żeby trzeba było w kocach siedzieć...

    --
    Pozdor Myjk
    http://xcarlink.pl

  • 34. Data: 2010-07-14 15:57:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Cavallino napisać:

    > Ale kto mówi o rezygnacji? Wystarczy trzymać
    > temperaturę na sensownym poziomie

    Chyba nie rozumiesz o czym się pisze.
    Skoro pot ze mnie spływa, to temperatura jest na rozsądnym poziomie czy nie?
    Bo dla mnie nie - jest za gorąco.

  • 35. Data: 2010-07-14 16:03:28
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    Cavallino napisać:

    > Chyba nie rozumiesz o czym się pisze.

    Aa... poczekaj, już rozumiem. To Ty...

    *EOT*

    --
    Pozdor Myjk
    http://xcarlink.pl

  • 36. Data: 2010-07-14 21:29:37
    Temat: Re: Skuteczność klimatyzacji
    Od: JanuSz <j...@p...NO-SPAMonet.pl>

    W dniu 2010-07-13 22:36, DoQ pisze:

    > Nie ma opcji zeby nie chodzila przy takiej roznicy temperatur.

    Jest. Sprężarka włącza się, gdy temperatura parownika osiągnie np. 5
    stopni i wyłącza, gdy osiągnie 1 stopień. Częstotliwość przełączania
    zależy od intensywności "pobierania zimna" z parownika. Jeśli pracuje
    non stop, to znaczy, że jest za słaba.

  • 37. Data: 2010-07-14 21:43:02
    Od: DoQ <p...@g...com>

    JanuSz pisze:

> [...]
    > stopni i wyłącza, gdy osiągnie 1 stopień. Częstotliwość przełączania
    > zależy od intensywności "pobierania zimna" z parownika. Jeśli pracuje

    Aha, wiec ile czasu wg. ciebie zajmuje podgrzanie parownika do 5st przy
    duzym przeplywie powietrza i wysokich temperaturach zewnetrznych?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 38. Data: 2010-07-15 15:02:24
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    > Ale np. w mojej nowej zabawce zupelnie nie czuje tego czy sie sprezarka
    > wlacza czy nie - zakladam jednak, ze przy +/- 6-7 stopni roznicy musi
    > chodzic caly czas...

    a jaka to zabawka, bo poluje na taką :)
    esiego zamienilem na 2.0l astre i czas na cos mocniejszego chyba :)

  • 39. Data: 2010-07-15 15:20:36
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-07-14 15:38, Cavallino pisze:

    > A co ma piernik do wiatraka?
    > Znowu myśliciel popisał się przenikliwością?

    Zastanów się jeszcze raz. Poczytaj jak coś takiego działa. Wpisz może
    słówko klimatronik/climatronic w google, albo poproś jakiegoś kolegę aby
    zademonstrował.

    > I jak tu takich do kibla nie wrzucać?

    Zawsze możesz wyłączyć klimę;)

    A.

  • 40. Data: 2010-07-17 21:13:13
    Od: JanuSz <j...@p...NO-SPAMonet.pl>

    W dniu 2010-07-14 21:43, DoQ pisze:

    > Aha, wiec ile czasu wg. ciebie zajmuje podgrzanie parownika do 5st przy
    > duzym przeplywie powietrza i wysokich temperaturach zewnetrznych?

    Wsłuchiwałem się dzisiaj - kilkanaście sekund. Ale jednak nie jest to
    praca non stop.

    Pozdrawiam

    JanuSz