-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Bydlę <p...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Skuteczno?? Ceramizerow
Date: Wed, 7 Mar 2012 23:46:20 +0100
Organization: Mac?winka
Lines: 25
Message-ID: <jj8ofs$lbc$1@inews.gazeta.pl>
References: <4f56418f$0$26694$65785112@news.neostrada.pl>
<jj7d98$2vu$1@inews.gazeta.pl> <jj88d2$erd$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-72-248-140.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1331160381 21868 89.72.248.140 (7 Mar 2012 22:46:21 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 7 Mar 2012 22:46:21 +0000 (UTC)
X-User: naprawdetrzezwy
User-Agent: Unison/1.8.1
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2438181
[ ukryj nagłówki ]On 2012-03-07 18:11:46 +0000, "kogutek" <s...@g...pl> said:
> Po co w czołgu silnik co ma wytrzymać więcej jak 1000
> kilometrów skoro czołgi są dostarczane na miejsce koleją?
"W celu zapewnienia stałego stopnia gotowości bojowej czołgu niezbędne
jest realizowanie jego obsług technicznych i remontów. W przypadku T-90
przewidziano następujące ich rodzaje: (...) obsługa techniczna nr 1 -
po przebiegu 2500-2700 km, (...) obsługa techniczna nr 2 - po przebiegu
5000-5200 km, (...) Remont kapitalny przeprowadza się po 11 000 km
przebiegu. (...)Kalendarzowy resurs czołgu wynosi 151at."
"dane o resursie czołgu T-55A (eksploatacja przypadająca na lata
70.-90. XX wieku), który do remontu głównego wynosił 11 000 km lub
czołgu T-72 (przełom XX i XXI wieku) - do remontu głównego 13 000 km."
"Polskie T-34 miały normatywny przebieg do remontu 3000 km, ale to były
czołgi produkowane w latach 50. XX wieku (...)
Natomiast późne serie T-55 / T-62 miały resursy nawet 700 mtg... co
przekłada się na przebieg 7000 km."
--
Bydlę
Następne wpisy z tego wątku
- 08.03.12 00:21 J.F.
- 08.03.12 01:02 Tomasz Pyra
- 08.03.12 01:06 Tomasz Pyra
- 08.03.12 01:22 kogutek
- 08.03.12 01:56 kogutek
- 08.03.12 02:26 kogutek
- 08.03.12 08:32 J.F.
- 08.03.12 09:51 Artur Maśląg
- 08.03.12 10:47 Jakub Witkowski
- 08.03.12 11:30 kogutek
- 08.03.12 11:47 kogutek
- 08.03.12 22:56 Michał Baszyński
- 09.03.12 01:20 kogutek
- 09.03.12 09:35 Arek
- 09.03.12 18:54 Michał Baszyński
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
Najnowsze wątki
- 2025-02-10 Spalił się spaliniak
- 2025-02-10 zarowka wifi - z sensowna apka lub lepiej albo lokalnie lub przez web. I zeby harmonogram miala
- 2025-02-10 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-10 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2025-02-10 Dlaczego takie preferencje banków?
- 2025-02-10 Białystok => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-02-10 Mińsk Mazowiecki => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-10 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-10 Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- 2025-02-10 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-10 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-10 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-02-10 Chrzanów => NodeJS Developer <=
- 2025-02-10 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-10 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=