  • Data: 2012-11-26 14:04:00
    Temat: Re: Sku*****ństwo nie sądzicie?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 26 Nov 2012, Artur Maśląg wrote:

    > LOL - służę pomocą :)
    >
    > Napisałeś:
    > "> Posiadanie filmów i mp3 nie jest nielegalne."
    > Odpowiedź:
    > "To akurat nieprawda"

    Przeczytaj raz jeszcze.

    > Ciężko zrozumieć? Powyższe jest chyba jasne i czytelne - nieprawdą
    > jest, jako takie posiadanie filmów i mp3 nie jest legalne.

    Ale przecież komentowałeś ze powiedź że "nie jest *NIE*legalne"!
    Co Ci poradzimy, że w języku polskim istnieją przymiotniki
    "negatywne", zaprzeczające, i to "nie" w środku trzeba policzyć?

    Artur policzył, Liwiusz policzył, ja policzyłem.
    Wychodzi nam jednakowo.

    Znasz pewnie dowcip o tym, że choć czujesz się trzeźwy, to kiedy
    trzech Ci mówi że jesteś pijany...
    :D

    pzdr, Gotfryd