  • Data: 2012-11-26 08:48:38
    Temat: Re: Sku*****ństwo nie sądzicie?
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-26 08:34, z pisze:

    > Oczywiście upraszczamy ale podstawowe hasło które powinno iść w lud to"
    > "Zapożyczanie się ponad miarę jest ZŁE!!!"
    > A chyba teraz już nikt nie ma wątpliwości że zapożyczamy się ponad
    > miarę. Przykrywa się tylko ten fakt sztuczkami psychologicznymi z
    > porównywaniem do zadłużenia Japonii na czele.
    > To już nie jest śmieszne. To jest tragiczne.

    Pełna zgoda. "Nie ma prostego rozwiązania" - dotyczy sytuacji obecnej,
    czyli tego, jak wyjść z tych długów.

    Zapominamy, że w tej sytuacji mamy trzy strony: rządzących, płacących
    podatki i banki (pożyczających). Banki pożyczyły Grecji i widzą, że
    marne są szanse odzyskać kasę. Co robią? Namawiają rządzących, żeby
    pożyczyły kasę Grecji z naszych podatków - ta kasa od razu trafi do
    banków jako spłata tamtych długów. Banki wyjdą z zyskiem a niespłacalny
    dług spadnie na nas. Potem pozwoli się Grecji zbankrutować i ogłosić
    niespłacalność. Ja jestem za tym, żeby to ogłosić już teraz i nie
    pozwolić bankom wyjść bez szwanku.

    --
    MN