  • Data: 2012-11-25 20:27:02
    Temat: Re: Sku*****ństwo nie sądzicie?
    Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-25 15:29, Marcin N pisze:
    > Przypomina mi się dowcip Pietrzaka, jak to Stalin mówił "nie będzie w
    > Polsce dobrze, dopóki nie zamknie się 70 tys kryminalistów". "A jak się
    > tylu nie znajdzie?" "Nie szkodzi - to się dobierze z uczciwych".
    I to jest kwintesencja tego, o czym tu dyskutujemy.
    Jacek

    PS
    dziś przejechałem ok 250 km. Przy niedzieli ruch był spokojny,
    wyprzedziłem dosłownie kilka aut, i generalnie jechałem "jak wszyscy"
    ale i tak, jakby skrupulatnie zliczyć wszystkie przekroczenia powyżej 10
    km/h to zebrałoby się pewnie "oczko".
    Czy z tego wynika, że trafiłem na grupę piratów drogowych, którzy
    nagminnie łamią przepisy?
    Czy może jednak mamy sporo ograniczeń na wyrost?
    (wiem, wiem - z pewnością rację ma urzędnik w zarządzie dróg, a nie
    kierowcy. Zaraz ktoś napisze, że miliony much nie mogą się mylić)