  • Data: 2012-11-25 20:55:57
    Temat: Re: Sku*****ństwo nie sądzicie?
    Od: R2r <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-25 17:30, J.F. pisze:
    > Ja tam naciskam na to, ze czy przestepstwo bylo, czy nie, to od czynu
    > zalezy, a nie od swiadkow, organow itp.
    Ale chodzi o to, że nie masz prawa przypisywać działaniu znamion
    przestępstwa czy wykroczenia. Też kiedyś mi się wydawało, ze mogę
    powiedzieć, że ktoś popełnił przestępstwo czy wykroczenie gdy coś
    widziałem czy też nawet czegoś doświadczyłem. Niestety to z punktu
    widzenia prawa tak nie jest.

    > To nie fizyka kwantowa, jesli cos
    > jest przestepstwem to jest nawet jesli wladza o tym nie wie.
    Tak, to nie fizyka, to prawo...

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __