  • Data: 2012-11-25 20:51:13
    Temat: Re: Sku*****ństwo nie sądzicie?
    Od: R2r <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-25 10:09, Shrek pisze:

    > Pierdolisz.
    To ma być argument czy jakaś próba wzmocnienia się? Nadużywanie
    wulgaryzmów wywołuje u mnie skutek odwrotny od - jak sądzę -
    zamierzonego przez Ciebie, więc może daruj sobie...

    > Widzę jak jeden koleś podchodzi do samochodu strzela
    > drugiemu w łeb i odjeżdza tym samochodem. Trupa nie ma śladów też, są
    > tylko moje zeznania - jest przestępstwo czy nie?
    No gdzie jest? :-)

    > Widzę ja nie zatrzymujesz się na zielonej strzałce, stopie, wyprzedzasz
    > mnie jak jadę 80@50? Widzisz analogie?

    Kupiłem kiedyś pewną rzecz od pewnego gościa na Allegro. Wpłaciłem
    należną sumę (cena + koszty wysyłki). Minęło kilka dni, zero odzewu.
    Minęły dwa tygodnie - gość nie odpowiada na maile, telefony. W końcu po
    ponad miesiącu zgłaszam sprawę na policję. Mija kolejny miesiąc,
    pieniędzy nie mam, towaru nie mam. Facet dysponuje sobie jak chce moimi
    (i nie tylko moimi jak się zorientowałem) pieniędzmi. Wreszcie gośc
    orirntuje się, że robi się koło niego ciepło i bez słowa wyjaśnień po
    ponad dwóch miesiącach przesyła z powrotem na mój rachunek (inni podobno
    tez otrzymali zwroty) moje pieniądze. Było przestępstwo (spowodowanie
    niekorzystnego rozporządzenia moim mieniem)?

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __