  • Data: 2016-12-15 10:25:46
    Temat: Re: Skrzyżowanie, rondo.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "szerszen" napisał w wiadomości grup
    @tlen.pl...
    On Wed, 14 Dec 2016 17:05:17 +0100 "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    >Czego nie zrozumiałeś?
    >Poprzednie dwukierunkowe, zamieniasz na jednokierunkowe, nic poza tym
    >sie nie zmienia.

    >A co w tym skomplikowanego?

    Rozstaw tych ulic moze duzo zmienic.

    >Kiepskie bo Ci nie pasują?

    >Wiem że do s.o.r.o. może dochodzić więcej dróg, problem w tym że
    >definicja C12 jest jedna i traktowanie jej w dosłownej prawnej formie
    >i przykładanie do wszystkiego, czyli traktowanie wprost i twierdzenie
    >że to "zawsze jedno skrzyżowanie" i wyciąganie na tej podstawie
    >dalszych wniosków i obowiązków dąży do absurdu, o czym świadczy
    >powyższy przykład z placem.

    My tu przede wszystkim o stanie prawnym - to jest jedno duze
    skrzyzowanie, czy wiele czastkowych ?
    Stad sie wyciaga wnioski, a nie odwrotnie.

    Jesli traktowanie jak jedno przeszkadza - to trzeba zmienic przepis, a
    nie interpretacje.
    Z tym, ze przepis zwiazany jest konwencja wiedenska, wiec moze nie
    mozna go zmienic (ale mozna lobbowac panstwa konwencji).

    A w czym przeszkadza traktowanie jako jedno skrzyzowanie ? przychodzi
    mi do glowy kwestia zmiennego pierwszenstwa, ale ... to mozna NIE
    oznaczyc C12. Tak np we Wroclawiu jest.
    No i moze jeszcze kwestia zakazu skretu pod palma, czy pare innych
    niby-rond, gdzie przyjezdny jak snieg spadnie to bedzie mial problem.

    J.