  • Data: 2016-12-15 13:41:11
    Temat: Re: Skrzyżowanie, rondo.
    Od: szerszen <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Bardziej mi chodzilo, ze bez zadnej mocy nakazujacej okreslony ruch.
    > Ten nakaz objezdzania wyspy to nie wiadomo z czego wynika :-)

    No włąśnie wynika ze znaku.

    > dotyczy skrzyzowania ... w twoim pomysle tylko tego jednego
    > czastkowego :-)

    No nie, C12 nakazuje Ci objeżdzać daną przeszkodę w okreśłony sposób :)
    Zatem dotyczy każdego skrzyżowania wokół tej przeszkody.

    > Na jakiej podstawie ?

    Na podstawie jazdy w określonym kierunku wokół przeszkody.

    > Sam piszesz ze "informuje", a wiec nie nakazuje :-)

    Nakaz to też informacja ;)

    > Ale skoro nie jest s.o.r.o, to jest zwyklym skrzyzowaniem/kilkoma, a
    > rondem, to jak sam piszesz - wylacznie z nazwy :-)

    Wiatraczna tak, ale to dobry przykład, że można się obyć bez C12 i na to, że to C12
    niczego oprócz nakazu jazdy w określonym kierunku nie czyni.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń