    From: Marek <b...@e...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Skrypt zmieniający orientację ekranu
    Date: Sat, 01 May 2010 12:56:37 +0200

    W dniu 2010-05-01 10:07, Tomasz Chmielewski pisze:

    > Przykladowo - pod Linuksem twoje rozwiazanie byloby np:
    >
    > $ xrandr --output DVI-1 --rotate left
    >
    > $ xrandr --output DVI-1 --rotate right
    >
    > $ xrandr --output DVI-1 --rotate normal

    Tyle tylko, że ja wspomniałem o Windows 7.

    > niezaleznie od posiadanej karty graficznej.
    >
    > Dlaczego myslisz, ze jest to problem sprzetowy?

    Nie, tego nie sugerowałem, grupa nie ma w nazwie hardware. Z nazwy grupy
    wywnioskowałem, że jest ona dedykowana pc-towi w najbardziej ogólnym
    sensie więc jest to najbardziej adekwatne miejsce do zadania pytania o
    inne miejsce, w którym można rozwinąć mój konkretny temat. W zamian za
    to dostaję NTG. Pisząc na grupę z systemem operacyjnym Windows w nazwie
    też NTG bo temat dotyczy ponoć PROGRAMOWANIA w Windows Script Host (JS
    lub VB). Nie ma grupy programowania w JS dla Windows. Więc pisząc w
    miejscach dla programistów też NTG. Mało tego, ja wcale nie wiem czy mój
    problem dotyczy programowania bo być może bez programowania da się
    rozwiązać mój problem. Więc sytuacja jeszcze bardziej się komplikuje.

    Generalnie mój pozornie błahy problem to NTG niezależnie od tego gdzie
    napiszę.