eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySkręt w lewo na skrzyżowaniuRe: Skręt w lewo na skrzyżowaniu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Cavallino <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Skręt w lewo na skrzyżowaniu
    Date: Fri, 23 Nov 2018 18:45:10 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 30
    Message-ID: <pt9eb4$qc4$1@node1.news.atman.pl>
    References: <pt470i$kv9$1@node1.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <pt5m3t$2po$1@node1.news.atman.pl>
    <5bf6f16e$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <pt70gs$1h9$1@node2.news.atman.pl>
    <5bf7dda7$0$486$65785112@news.neostrada.pl>
    <pt8ohf$jjh$1@node2.news.atman.pl>
    <5bf7ebce$0$498$65785112@news.neostrada.pl>
    <pt8ti4$obf$1@node2.news.atman.pl> <o...@h...linksys>
    NNTP-Posting-Host: c130-187.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1542995109 27012 85.221.130.187 (23 Nov 2018 17:45:09
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 23 Nov 2018 17:45:09 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.9.1
    In-Reply-To: <o...@h...linksys>
    Content-Language: pl
    X-Antivirus: Avast (VPS 181123-4, 23.11.2018), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2644485
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 23-11-2018 o 16:27, SW3 pisze:
    > W dniu 23.11.2018 o 13:58 Cavallino <c...@k...pl> pisze:
    >
    >> W efekcie to, że ktoś z jej środka zechce skręcać zauważasz gdy
    >> miniesz następne auto.
    >
    > Wyprzedzanie sygnalizującego zamiar skrętu jest zabronione.


    Dużo rzeczy jest zabronione.
    Blokowanie ruchu też.

    A jakoś kapelusznicy jeżdżą po drogach 60 km/h i nikt się tym nie
    interesuje - a to jest praprzyczyna zła wszelkiego.

    I od jej eliminacji należy zacząć naprawę.
    Gdyby każdy jechał normalnie, tak jak w Niemczech na jednopasmowych
    drogach, nie byłoby powodu do 99% manewrów wyprzedzania.

    Tam 100 jest 100 - i więcej nie potrzeba, bo ten ich max jest zbliżony
    do faktycznych prędkości przelotowych.

    Cała reszta to skutki braku walki z kapeluszami - ja tam drugiego
    policzka nadstawiał nie będę i nie będę się wlókł za takimi przez cała
    trasę 60 km/h, bo ktoś zaniedbuje swoje obowiązki.

    I nawet jak trzeba będzie złamać przy tym jakiś przepis, to jazda w
    sensownym tempie ma wyższy priorytet.
    Tyle.
    EOD

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: