eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.wwwSkokowość powolnych animacji Flash › Re: Skokowość powolnych animacji Flash
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: Marek <b...@e...com>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: Skokowość powolnych animacji Flash
    Date: Sat, 4 Sep 2010 19:11:12 +0200
    Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 21
    Message-ID: <d...@4...net>
    References: <1j2vwe8ixs3to$.1okq5o0lzmqs5$.dlg@40tude.net>
    <i5mmbe$rbs$1@inews.gazeta.pl>
    <i8k94fj5ljrw$.lvtle7s0e61i.dlg@40tude.net>
    <i5rpuo$aol$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello087207027155.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1283620282 31244 87.207.27.155 (4 Sep 2010 17:11:22 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 4 Sep 2010 17:11:22 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.www:396657
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 03 Sep 2010 23:35:47 +0200, Artur Muszyński napisał(a):

    > To nie tylko we Flashu tak jest. IMHO to jest spowodowane brakiem
    > synchronizacji z odświeżaniem ekranu i niedokładnością timera z powodu
    > wielozadaniowości. To są problemy w zasadzie nierozwiązywalne w Windows.
    > Na porządnych komputerach (dawno temu) synchronizowało się grafikę z
    > przerwaniem pionowym i stosowało sprzętowe podwójne buforowanie, to było
    > idealnie płynnie.

    Tak, pamiętam. Kiedyś gdy bawiłem się w oprogramowanie na "starych"
    komputerach, to obraz generowałem w przerwaniach ramki. Nawet dało
    przełączać się paletę kolorów w poziomych przerwaniach aby zaszokować
    widzów większą ilością kolorów niż 256 :-)

    Jednakże to dygresja. Wracając do wątku: mam pewne wątpliwości co do Twojej
    interpretacji zjawiska. Gdy obiekt schodzi pod kątem 45 stopni to efekt nie
    występuje. Przy problemach z synchronizacją różnych FPS zawsze
    występowałaby nierównomierność poruszania się obiektu. Tymczasem w tym
    przypadku tak nie jest. Po drugie (może mi się wydaje - trudno to zmierzyć)
    - poruszający się obiekt tak jakby zmieniał swoje wymiary (ok 1px) w
    różnych klatkach. Wygląda mi to na kłopoty z samym playerem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: