  • 41. Data: 2017-09-11 12:54:43
    Temat: Re: Skoda - dieselgate
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 11 Sep 2017 03:42:24 -0700 (PDT), p...@g...com

    > tak na stanowisku testowym a na drodze bez zmian

    Czyli generalnie jednak nic nie zmienili, a częstsze wypalanie DPFu jak i
    zużycie układu wydechowego to tylko Twoje bajdurzenie...

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 42. Data: 2017-09-11 12:58:35
    Od: p...@g...com

    --No nie, wychodzi na to, że chcieli zaoszczędzić klientom zbyt szybkiej wymiany
    układu wydechowego. Czyli rury stalowej za, w porywach, 500 zł.

    poczytaj sobie ile komponentow ukladu objetych zostalo rozszerzona gwarancja w USA
    przy cenach ASO to jakies 2000 $ :-)

  • 43. Data: 2017-09-11 13:03:07
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-09-08 o 23:43, Dykus pisze:
> [...]
    > która wybierając dany model samochodu kieruje się wartością emisji CO2 z
    > katalogu? Czy ktoś z ciekawości porównuje te dane z wynikami okresowych
    > przeglądów technicznych? Czy ktoś wybierze mniejszy silnik tylko
    > dlatego, aby być bardziej eko (pod względem emisji CO2/NOx)? Spodziewam
    > się negatywnych odpowiedzi, ale w kolejce po odszkodowanie to chętnie
    > stanę...
    >
    > Absolutnie nie bronię VW i innych, ale zwracam uwagę na względy moralne
    > poszkodowanych. ;) Można finansowo ukarać winnych i pieniądze
    > przeznaczyć na posadzenie drzew w Puszczy Białowieskiej... :)

    W Puszczy Białowieskiej nie można sadzić drzew - ma być nieskalana ręką
    ludzką... Tylko korniki mogą wpierdzielać.
    T.

  • 44. Data: 2017-09-11 13:12:16
    Od: p...@g...com

    --Czyli generalnie jednak nic nie zmienili, a częstsze wypalanie DPFu jak i
    zużycie układu wydechowego to tylko Twoje bajdurzenie...

    musisz napisac do VW i wyrazic swoje rozczarowanie :-)

    PS masz moze jakas teorie spiskowa pod reka dlaczego moj sasiad po wizycie w VW tez
    zauwazyl to samo ?

  • 45. Data: 2017-09-11 13:19:45
    Od: p...@g...com

    --Wg Twojej teorii wychodzi na to że ta afera to z lenistwa czy głupoty niż celowe
    działanie...

    no coz chyba nie tylko mojej -> 6536 Antworten

    https://www.motor-talk.de/forum/sammelthread-vw-abga
    sskandal-erfahrungen-nach-dem-softwareupdate-t556786
    5.html?page=59

    Die Lüftung läuft häufig nach, wenn die DPF- Regeneration im Fahrtbetrieb nicht
    abgeschlossen wurde. Dieses Phänomen kann ich nach dem UPDATE auch des öfteren
    beobachten. Vorher habe ich eine DPF- Regeneration kaum mitbekommen!

    PS musze podpytac magika czy umie wgrac stary oryginalny soft :-)

  • 46. Data: 2017-09-11 14:45:35
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-09-11 o 13:19, p...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > https://www.motor-talk.de/forum/sammelthread-vw-abga
    sskandal-erfahrungen-nach-dem-softwareupdate-t556786
    A jakie jest Twoje zdanie? Dlaczego od razu nie dali tego ekosoftu?

    Robert

  • 47. Data: 2017-09-11 14:47:25
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 11 Sep 2017 04:12:16 -0700 (PDT), p...@g...com

    > PS masz moze jakas teorie spiskowa pod reka dlaczego
    > moj sasiad po wizycie w VW tez zauwazyl to samo ?

    Może dlatego, że to twój sąsiad i ty macie wspólne autosugestie. Niektórzy
    podświadomie szukają wyjaśnień i znajdują rzeczy których nie ma -- to się
    nazywa dysonans poznawczy.

    Skoro, jak sam przyznałeś, w emisji na drodze się nic nie zmieniło po
    zmianie softu (a to był przecież cel akcji serwisowej, aby auto NA DRZODZE
    spełniało normy), to niewiele też się powinno zmienić w podstawach
    sterowania silnikiem.

    Ale ty dalej będziesz wpierać, że VW, obnażone stojąc na krawędzi, po raz
    kolejny strzela sobie w stopę, bo NIE NAPRAWIAJĄC NIC naraża się na
    doprowadzanie silników i układów wydechowych swoich klientów do agonii --
    co da tylko kolejne pole do popisu aby ich pozwać o działanie na szkodę
    klienta.

    GDZIE TU LOGIKA się pytam?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 48. Data: 2017-09-11 14:57:45
    Od: p...@g...com

[...]

    jeszcze raz (ale ostatni) bo wykazujesz braki w podstawach :-)

    1) celem akcji serwisowej bylo przejscie testu w realu nadal jest do dupy
    2) uzytkownik nie odczuwa zadnych efektow ubocznych poza wypalaniem dpf

[...]

    alez VW naprawilo auta w sensie ze spelniaja warunki testowe :-) tych aut nie da sie
    naprawic softem a szkoda klienta jest rozlozona w czasie i wystapi po gwarancji wiec
    klient dostal wszystko co chcial :-)

  • 49. Data: 2017-09-11 15:12:32
    Od: p...@g...com

    --A jakie jest Twoje zdanie? Dlaczego od razu nie dali tego ekosoftu?

    ekosoft nie istnieje, modyfikacja ktora wgral VW (i nadal to robi) nie obniza trucia
    na drodze a pozwala tylko i wylacznie na przejscie testu.
    po prostu VW wie ze E5 nie da sie naprawic softem i gra na zwloke

    w Niemczech podniosl sie wrzask kiedy ludzie zorientowali sie ze zostali wydymani
    przez motokoncerny i ich zblatowanych kolesi urzednikow :-)

    http://www.focus.de/immobilien/wohnen/nox-messungen-
    des-umweltbundesamts-deutschland-karte-in-diesen-sta
    edten-drohen-fahrverbote_id_7383948.html

    Stuttgart -> od 7 miu lat przekroczone normy NO2 (prawie dwukrotnie) w koncu poszli
    do sadu i walcza o zakaz wjazdu aut z silnikiem diesla do centrum, jesli sad to
    klepnie to bedzie masakra niemieckiego przemyslu samochodowego bo lawina ruszy i nie
    da sie jej powstrzymac

  • 50. Data: 2017-09-11 15:56:34
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 11 Sep 2017 05:57:45 -0700 (PDT), p...@g...com

    > jeszcze raz (ale ostatni) bo wykazujesz braki w podstawach :-)
    > 1) celem akcji serwisowej bylo przejscie testu w realu nadal jest do dupy

    Przecież testy przechodziły, bo miały zmanipulowany na tę okazję soft. Nie
    przechodziły "testów" na drodze. Po co więc tak manipulować softem aby
    nadal był zmanipulowany tylko gorzej?

    > 2) uzytkownik nie odczuwa zadnych efektow ubocznych poza wypalaniem dpf

    Jeśli cokolwiek zmienili, w domyśle aby POPPRAWIĆ wyniki na plus a nie na
    minus, to użytkownik nie może odczuwać tego w postaci częstszego wypalania
    DPF! Jeśli odczuwa TYLKO TO, gdy nadal auto truje na drodze nie spełniając
    norm emisji, to jest to tylko i wyłącznie autosugestia użytkownika. Jeśli
    faktycznie użytkownik odczuwa częstsze wypalanie, to wtedy nie poprawili
    wyników spalania, tylko je pogorszyli. No nie wiem ile razy ci to jeszcze
    trzeba będzie powtórzyć.

    > alez VW naprawilo auta w sensie ze spelniaja warunki testowe :-)

    Wcześniej też spełniało warunki TESTOWE. Nie spełniało warunków DROGOWYCH.

    > tych aut nie da sie naprawic softem a szkoda klienta jest
    > rozlozona w czasie i wystapi po gwarancji wiec klient
    > dostal wszystko co chcial :-)

    Prawdpodobnie da się, ale kosztem osiagów -- jak w przypadku zamulonej
    Toyoty. Wtedy jednak po akcji serwisowej oddadzą produkt niezgodny z tym co
    klient zakupił i będzie można się ubiegać o rozwiązanie umowy. Czyli zrobić
    to, co stało się w USA, acz tam jest w domyśle dzięki władzom i nie trzeba
    się procesować o możliwość zwrotu towaru.

    --
    Pozdor
    Myjk