    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Skoda - dieselgate
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    <oov2ul$jj4$1@node2.news.atman.pl> <op02i2$eng$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <t...@m...org>
    <d...@g...com>
    <1...@m...org>
    <4...@g...com>
    <84eg62aigqpr$.dlg@myjk.org>
    <a...@g...com>
    <v...@m...org>
    <d...@g...com>
    <1f8hgj464j7np$.dlg@myjk.org>
    <b...@g...com>
    Date: Mon, 11 Sep 2017 15:56:34 +0200

    Mon, 11 Sep 2017 05:57:45 -0700 (PDT), p...@g...com

    > jeszcze raz (ale ostatni) bo wykazujesz braki w podstawach :-)
    > 1) celem akcji serwisowej bylo przejscie testu w realu nadal jest do dupy

    Przecież testy przechodziły, bo miały zmanipulowany na tę okazję soft. Nie
    przechodziły "testów" na drodze. Po co więc tak manipulować softem aby
    nadal był zmanipulowany tylko gorzej?

    > 2) uzytkownik nie odczuwa zadnych efektow ubocznych poza wypalaniem dpf

    Jeśli cokolwiek zmienili, w domyśle aby POPPRAWIĆ wyniki na plus a nie na
    minus, to użytkownik nie może odczuwać tego w postaci częstszego wypalania
    DPF! Jeśli odczuwa TYLKO TO, gdy nadal auto truje na drodze nie spełniając
    norm emisji, to jest to tylko i wyłącznie autosugestia użytkownika. Jeśli
    faktycznie użytkownik odczuwa częstsze wypalanie, to wtedy nie poprawili
    wyników spalania, tylko je pogorszyli. No nie wiem ile razy ci to jeszcze
    trzeba będzie powtórzyć.

    > alez VW naprawilo auta w sensie ze spelniaja warunki testowe :-)

    Wcześniej też spełniało warunki TESTOWE. Nie spełniało warunków DROGOWYCH.

    > tych aut nie da sie naprawic softem a szkoda klienta jest
    > rozlozona w czasie i wystapi po gwarancji wiec klient
    > dostal wszystko co chcial :-)

    Prawdpodobnie da się, ale kosztem osiagów -- jak w przypadku zamulonej
    Toyoty. Wtedy jednak po akcji serwisowej oddadzą produkt niezgodny z tym co
    klient zakupił i będzie można się ubiegać o rozwiązanie umowy. Czyli zrobić
    to, co stało się w USA, acz tam jest w domyśle dzięki władzom i nie trzeba
    się procesować o możliwość zwrotu towaru.

    --
    Pozdor
    Myjk