eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySkoda Roomster TSI czy lepiej bez-TSI? › Re: Skoda Roomster TSI czy lepiej bez-TSI?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Skoda Roomster TSI czy lepiej bez-TSI?
    Date: Fri, 12 Nov 2010 17:26:01 +0100
    Organization: -
    Lines: 37
    Message-ID: <l...@4...com>
    References: <ibfbao$bof$1@inews.gazeta.pl> <ibgikm$q88$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    <g...@4...com>
    <ibgn5m$bmd$1@inews.gazeta.pl> <s...@d...wkurw.org>
    <j...@4...com>
    <s...@d...wkurw.org>
    <3...@4...com>
    <s...@d...wkurw.org>
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1289579156 10911 82.143.187.50 (12 Nov 2010 16:25:56 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 12 Nov 2010 16:25:56 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2325308
    [ ukryj nagłówki ]

    On Fri, 12 Nov 2010 15:10:40 +0000 (UTC), Robert Rędziak wrote:
    >On Thu, 11 Nov 2010 22:43:27 +0100, J.F
    >>> Nie dziś. Nie opłaca się. Zawsze jest jakiś eurocent do
    >>> zaoszczędzenia. Czy to na materiale, czy na procesie produkcji.
    >> I stracic na badania, na marce jak sie okaze za slaby ?
    >
    > Słyszałeś o współczynnikach bezpieczeństwa? Takie tam
    > n=sigma_n/sigma?

    Za to widzialem jak to w praktyce wyglada.
    Zbiornik cisnieniowy, a tu z obliczen wychodzi ze blaszka cos 0.5mm
    wystarczy. Obowiazkowy wspolczynnik bezpieczenstwa 1.6, ale to nadal
    tylko 0.8mm. Wiec dodajemy rezerwe na ewentualne ubytki wykonania -
    1mm, a co.
    Rezerwa na korozje i poznniejsze wzery tez uzasadniona - 1mm.
    Uff - minimalna grubosc wymagana 2.8mm, wiec z czystym sumieniem
    dajemy 6mm i wszyscy sa zadowoleni :-)

    >>> czterocylindrowcach w miejsce szóstek i w szóstkach w miejsce
    >>> ósemek. To się dzieje, patrz np. S250 CDI.
    >> A patrzyles ostatnio w silniki BMW ?
    >> 523i, 528i,
    > Oraz 353i, prawda? Z 550i też się zgodzisz?

    To punkt dla Ciebie, ale kupujesz takie 523 i sie dziwisz jak
    przychodzi do placenia OC czy podatku od pojemnosci :-)

    >> 525d ..
    > A może 535d?
    > Niech zgadnę, kolejny manewr optymalizujący produkcję:
    > unifikacja?

    Ale jakos nie uturbili 2.0, tylko zdlawili 3.0, wola solidniejszy
    silnik dac :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: