  • Data: 2010-11-11 16:46:28
    Temat: Re: Skoda Roomster TSI czy lepiej bez-TSI?
    Od: "Negatyw" <n...@W...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4cdb8bad$0$20988$6...@n...neostrad
    a.pl...

    > 105 KM to nie jest dużo dla auta o tej masie. 85 KM to bardzo mało. Za 2
    > tys. (3-4% dopłaty) dostajesz silnik mocniejszy o 1/4.

    Wiesz... Dla mnie auto jest jak młotek - jak muszę, to go używam. Nie
    jestem jakimś pasjonatem. Na trasie wlokę się za tir'em o po prostu nie
    wyprzedzam. Nie czuję się mocno jako kierowca, jestem, nerwowy za
    kierownicą i tyle.
    Głównym użytkownikiem tego auta (za kółkiem) będzie moja żona. Głównie
    jeździmy po mieście i stoimy (Poznań) w korkach. Z racji pracy zawodowej,
    żona ma od czasu do czasu delegacje i pokonuje nawet i 600km. Ale nie jest
    zwolennikiem wyprzedzania "na trzeciego". Woli dojechać pół godziny
    później do celu, ale - DOJECHAĆ.
    Zawsze można dołożyć tu 2tys, tam kolejne 2. Za ASP kolejne 2... Mamy
    jednak określoną kwotę to wydania.
    Wstępnie wybraliśmy wersję 1.2TSI 85km wersja STYLE + pakiety Sound,
    Family, Trend. Na te 3 pakiety razem jest teraz ciekawa promocja.
    Szkoda, że odbiór auta dopiero w marcu. Tak to jednak jest z nówkami i pod
    zamówienie.

    Skoro teraz żonie wystarczy silnik 1.2 (Fiat Punto2) i w mieście czy na
    trasie radzi sobie super - to może nasz wybór dla Skody (cena/jakość)
    jest wystarczający?

    Negatyw
    negatyw001(małpa)gmail.com