-
21. Data: 2011-07-01 10:50:18
Temat: Re: Sklep www.moto-akcesoria.pl - NEGATYW
Od: The_EaGle <e...@j...com>
W dniu 2011-06-28 07:23, Roman Niewiarowski pisze:
> W dniu 2011-06-27 23:29, The_EaGle pisze:
>
>> Kupowałem od nich parę rzeczy i ogólnie jestem zadowolony. Korzystam ze
>> sklepu w Raszynie. Bardzo fajna obsługa na luzie, można pogadać o
>
> To juz wiadomo z kim sprzedawcy kreca bajere zamiast obslugiwac
> klyentow! ;)
Wiesz, jak już tracę te parę minut na łażenie po sklepach to wole je
milej niż mniej miło spędzić :) chyba to normalne ?
Pozdrawiam
Rafał
-
22. Data: 2011-07-01 14:13:49
Temat: Re: Sklep www.moto-akcesoria.pl - NEGATYW
Od: "Przemysław Budnicki" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>
Roger from Cracow <r...@s...pl> napisał(a):
(...)
Nie chodzilo mi o to, ze na siłe próbuje bronic sprzedawcy...
Chodziło mi o to ze jako klient masz prawo!!! i warto z niego skorzystac!!!
Czyli dostales towar niezgodny z zamowieniem, odsylasz paczke i czekasz na
wlasciwy towar w zamówionej cenie. Koniec kropka. Nie interesuje Cie zmiana
ceny na stronie.
Błędy sprzedawcom się zdarzają, dlatego masz 10 dni na zwrot, co zabezpiecza
Ciebie jako konsumenta.
Dla mnie proste.
Oczywiscie jak muszisz polatac i montujesz lusterko tracisz mozliwosc
dochodzenia praw, ale to Twoj wybor...
Nie dałeś wiele szans sprzedawcy na poprawę i powiedzenie "przepraszam za
pomyłkę"...
Rozumiem oczywiscie co znaczy, chec jezdzenia, jezdzilem kiedys z lusterkiem
od zuka... ale to opowiesc na zupelnie inny temat ;-)
Pozdrawiam
Przemek Budnicki
motorista team
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
23. Data: 2011-07-02 07:37:49
Temat: Re: Sklep www.moto-akcesoria.pl - NEGATYW
Od: "Jasio" <b...@g...pl>
Użytkownik "The_EaGle" <e...@j...com> napisał w wiadomości
news:iuk8pa$jm4$3@news.onet.pl...
>W dniu 2011-06-28 07:23, Roman Niewiarowski pisze:
>> W dniu 2011-06-27 23:29, The_EaGle pisze:
>>
>>> Kupowałem od nich parę rzeczy i ogólnie jestem zadowolony.
>>> Korzystam ze
>>> sklepu w Raszynie. Bardzo fajna obsługa na luzie, można pogadać o
>>
>> To juz wiadomo z kim sprzedawcy kreca bajere zamiast obslugiwac
>> klyentow! ;)
>
> Wiesz, jak już tracę te parę minut na łażenie po sklepach to wole je
> milej niż mniej miło spędzić :) chyba to normalne ?
>
Ja nie winię Ciebie.
Tylko sprzedawców, którzy nie potrafią powiedzieć miłym
znajomym/sąsiadom/kochankom, że teraz pójdą spławić tego łosia, co tam
sobie w kącie jakieś kurtki z wieszaka ściąga i przed lustrem
przymierza. "Dwie minutki i dokończymy konwersację, kochanieńki."
--
Jasio
vfr etz
Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
weFAQ&v=qvj
-
24. Data: 2011-09-09 14:13:58
Temat: Re: Sklep www.moto-akcesoria.pl - NEGATYW
Od: falco <m...@w...pl>
W dniu 2011-07-01 12:49, The_EaGle pisze:
> A nie wiem nie wiem, na tramku ponoć jeździ :)
Tak, to nasza Czarna... ;) Swoją drogą od niedawna pracuje u nich też
mój kumpel Wojtek GarBusiarz... ;)
> Ze swojego doświadczenia wiem że różni ludzie różnie reagują na te same
> bodźce :>
Nic dodać, nic ująć... ;)
Pozostaje nam życzyć tylko przyjaznych sklepów, choć wiem z autopsji, że
to utopia...
--
Pozdr! falco
fKG -> serVWis części reklama <- www.mfalco.empestudio.com
Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
Popiel 1200 '70 1.2 6V
SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97
-
25. Data: 2015-05-12 10:55:10
Temat: Re: Sklep www.moto-akcesoria.pl - NEGATYW
Od: moto-akcesoria_pl <marcin.malecki@_NOSPAM_moto-akcesoria.pl>
Witamy! Dokładamy wszelkich starań, żeby nasze zamówienia były realizowane
na czas, a Nasi klienci byli zadowoleni w 100% z trafności produktu.
Jednak nasze działania oraz dostępność produktów, jest zależna od
dostawców. Wiedząc, że mamy utrudnienia z zamówionym przez klienta
produktem, nasi konsultanci bezzwłocznie kontaktują się z klientem i
przedstawiają możliwe terminy realizacji, bądź inne propozycje i
alternatywny dla danego produktu.
Wiemy, że lata temu miały miejsce różnego rodzaju niedopatrzenia. Przez
wiele lat wyrobiliśmy wysoki standard w obsługi klienta i poziomie
realizowania zamówień.
Pomogliśmy, doradziliśmy i wyposażyliśmy setki tysięcy fanów jednośladów!
Nie sugeruj się jednym komentarzem, na tysiącem innych zadowolonych
klientów. Po prostu sprawdź Nas Sam!
--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
-
26. Data: 2015-05-12 16:09:12
Temat: Re: Sklep www.moto-akcesoria.pl - NEGATYW
Od: Arni <a...@n...spam>
W dniu 12.05.2015 o 10:55, moto-akcesoria_pl pisze:
> Witamy! Dokładamy wszelkich starań, żeby nasze zamówienia były
> realizowane na czas, a Nasi klienci byli zadowoleni w 100% z trafności
> produktu. Jednak nasze działania oraz dostępność produktów, jest zależna
> od dostawców. Wiedząc, że mamy utrudnienia z zamówionym przez klienta
> produktem, nasi konsultanci bezzwłocznie kontaktują się z klientem i
> przedstawiają możliwe terminy realizacji,
i dlatego odpowiadacie na reklamacje z 2011 roku? Rewelacja,
błyskawiczna reakcja :)
--
Arni
-
27. Data: 2015-05-12 21:42:49
Temat: Re: Sklep www.moto-akcesoria.pl - NEGATYW
Od: masti <g...@t...hell>
Arni wrote:
> W dniu 12.05.2015 o 10:55, moto-akcesoria_pl pisze:
>> Witamy! Dokładamy wszelkich starań, żeby nasze zamówienia były
>> realizowane na czas, a Nasi klienci byli zadowoleni w 100% z trafności
>> produktu. Jednak nasze działania oraz dostępność produktów, jest zależna
>> od dostawców. Wiedząc, że mamy utrudnienia z zamówionym przez klienta
>> produktem, nasi konsultanci bezzwłocznie kontaktują się z klientem i
>> przedstawiają możliwe terminy realizacji,
>
> i dlatego odpowiadacie na reklamacje z 2011 roku? Rewelacja,
> błyskawiczna reakcja :)
>
>
a mówią, że kryzysy w mediach wybuchają w weekendy :)
--
BMW R1100GS '94
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett
-
28. Data: 2015-05-14 12:18:50
Temat: Re: Sklep www.moto-akcesoria.pl - NEGATYW
Od: "Adam Sz." <a...@g...com>
W dniu wtorek, 12 maja 2015 10:55:11 UTC+2 użytkownik moto-akcesoria_pl napisał:
> Witamy! Dokładamy wszelkich starań, żeby nasze zamówienia były realizowane
> na czas, a Nasi klienci byli zadowoleni w 100% z trafności produktu.
Nie zauwazylem tamtego posta w 2011r. Teraz mi go przypomnieliscie - takie
rzeczy sie zakopuje w otchlani Internetu jak sie jest dobrym marketingowcem,
a Wy swoje brudy wywlekacie po 4 latach na wierzch ;) Pala :D
pozdr.
--
Adam Sz.