  • 21. Data: 2011-07-01 10:50:18
    Temat: Re: Sklep www.moto-akcesoria.pl - NEGATYW
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    > To juz wiadomo z kim sprzedawcy kreca bajere zamiast obslugiwac
    > klyentow! ;)

    Wiesz, jak już tracę te parę minut na łażenie po sklepach to wole je
    milej niż mniej miło spędzić :) chyba to normalne ?

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 22. Data: 2011-07-01 14:13:49
    Od: "Przemysław Budnicki" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Roger from Cracow <r...@s...pl> napisał(a):

    (...)

    Nie chodzilo mi o to, ze na siłe próbuje bronic sprzedawcy...

    Chodziło mi o to ze jako klient masz prawo!!! i warto z niego skorzystac!!!
    Czyli dostales towar niezgodny z zamowieniem, odsylasz paczke i czekasz na
    wlasciwy towar w zamówionej cenie. Koniec kropka. Nie interesuje Cie zmiana
    ceny na stronie.

    Błędy sprzedawcom się zdarzają, dlatego masz 10 dni na zwrot, co zabezpiecza
    Ciebie jako konsumenta.

    Dla mnie proste.

    Oczywiscie jak muszisz polatac i montujesz lusterko tracisz mozliwosc
    dochodzenia praw, ale to Twoj wybor...
    Nie dałeś wiele szans sprzedawcy na poprawę i powiedzenie "przepraszam za
    pomyłkę"...

    Rozumiem oczywiscie co znaczy, chec jezdzenia, jezdzilem kiedys z lusterkiem
    od zuka... ale to opowiesc na zupelnie inny temat ;-)

    Pozdrawiam
    Przemek Budnicki
    motorista team

  • 23. Data: 2011-07-02 07:37:49
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "The_EaGle" <e...@j...com> napisał w wiadomości

    > Wiesz, jak już tracę te parę minut na łażenie po sklepach to wole je
    > milej niż mniej miło spędzić :) chyba to normalne ?

    Ja nie winię Ciebie.
    Tylko sprzedawców, którzy nie potrafią powiedzieć miłym
    znajomym/sąsiadom/kochankom, że teraz pójdą spławić tego łosia, co tam
    sobie w kącie jakieś kurtki z wieszaka ściąga i przed lustrem
    przymierza. "Dwie minutki i dokończymy konwersację, kochanieńki."

    --
    Jasio
    vfr etz

  • 24. Data: 2011-09-09 14:13:58
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2011-07-01 12:49, The_EaGle pisze:

    > A nie wiem nie wiem, na tramku ponoć jeździ :)
    Tak, to nasza Czarna... ;) Swoją drogą od niedawna pracuje u nich też
    mój kumpel Wojtek GarBusiarz... ;)

    > Ze swojego doświadczenia wiem że różni ludzie różnie reagują na te same
    > bodźce :>

    Nic dodać, nic ująć... ;)
    Pozostaje nam życzyć tylko przyjaznych sklepów, choć wiem z autopsji, że
    to utopia...

    --
    Pozdr! falco
    fKG -> serVWis części reklama <- www.mfalco.empestudio.com

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 25. Data: 2015-05-12 10:55:10
    Od: moto-akcesoria_pl <marcin.malecki@_NOSPAM_moto-akcesoria.pl>

    Witamy! Dokładamy wszelkich starań, żeby nasze zamówienia były realizowane
    na czas, a Nasi klienci byli zadowoleni w 100% z trafności produktu.
    Jednak nasze działania oraz dostępność produktów, jest zależna od
    dostawców. Wiedząc, że mamy utrudnienia z zamówionym przez klienta
    produktem, nasi konsultanci bezzwłocznie kontaktują się z klientem i
    przedstawiają możliwe terminy realizacji, bądź inne propozycje i
    alternatywny dla danego produktu.

    Wiemy, że lata temu miały miejsce różnego rodzaju niedopatrzenia. Przez
    wiele lat wyrobiliśmy wysoki standard w obsługi klienta i poziomie
    realizowania zamówień.

    Pomogliśmy, doradziliśmy i wyposażyliśmy setki tysięcy fanów jednośladów!
    Nie sugeruj się jednym komentarzem, na tysiącem innych zadowolonych
    klientów. Po prostu sprawdź Nas Sam!

  • 26. Data: 2015-05-12 16:09:12
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 12.05.2015 o 10:55, moto-akcesoria_pl pisze:
> [...]
    > produktem, nasi konsultanci bezzwłocznie kontaktują się z klientem i
    > przedstawiają możliwe terminy realizacji,

    i dlatego odpowiadacie na reklamacje z 2011 roku? Rewelacja,
    błyskawiczna reakcja :)

    --
    Arni

  • 27. Data: 2015-05-12 21:42:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    Arni wrote:

    > i dlatego odpowiadacie na reklamacje z 2011 roku? Rewelacja,
    > błyskawiczna reakcja :)

    a mówią, że kryzysy w mediach wybuchają w weekendy :)

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 28. Data: 2015-05-14 12:18:50
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 maja 2015 10:55:11 UTC+2 użytkownik moto-akcesoria_pl napisał:
    > Witamy! Dokładamy wszelkich starań, żeby nasze zamówienia były realizowane
    > na czas, a Nasi klienci byli zadowoleni w 100% z trafności produktu.

    Nie zauwazylem tamtego posta w 2011r. Teraz mi go przypomnieliscie - takie
    rzeczy sie zakopuje w otchlani Internetu jak sie jest dobrym marketingowcem,
    a Wy swoje brudy wywlekacie po 4 latach na wierzch ;) Pala :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.