  • 1. Data: 2009-10-19 17:13:10
    Temat: Sklep internetowy z czesciami do yamahy
    Od: michu <m...@p...onet.pl>

    Stwierdzilem, ze jak przyjade do Polski na swieta bedzie za zimno zeby
    jezdzic wiec pogrzebie troche w dt - wyczyszcze ten gaznik o ktroym byla
    mowa w watku "problem z silnikiem w dt12" i pare innych drobnych napraw
    (glownie przymocowanie elementow ktore zgubilem/urwalem w lesie,
    przymocowanie owiewek za pomoca srob a nie drutu :) no i wlasnie szukam
    jakiegos sklepu gdzie mozna kupic pare rzeczy:
    - prawa linke do YPVS (ulamal sie gwint ktory wchodzi w puszke YPVS i
    teraz woda moze sie tam dostawac)
    - przedni lewy kierunek
    - szybke do tylniego prawego kierunku
    - filtr powietrza
    - czesci do naprawy tylniego hamulca - cos sie tam rozszczelnilo i caly
    plyn wyciekl, jeszcze nie patrzalem ktoredy dokladnie
    - fajke
    - pewnie kilka innych rzeczy ktore wyjda w praniu

    Googluje i googluje i nic, albo sklepy gdzie sa same podstawowe rzeczy
    (tloki, pierscienie, lancuchy, zebatki) albo jakies dziwne stronki ze
    nie ma zadnej wyszukiwarki, milion czesci do roznych motorow na jednej
    liscie i nic nie moge znalesc.
    Zna ktos jakis fajny sklep do Yamahy? No i zeby byly zamienniki bo za
    orginal kierunku zaplace pewnie tyle co dalem za caly motor :)

  • 2. Data: 2009-10-19 17:20:35
    Temat: Re: Sklep internetowy z czesciami do yamahy
    Od: michu <m...@p...onet.pl>

    sporo tego co potrzebuje jest na
    www.sklepmotocyklowy.pl
    Jakies opinie o tym sklepie ?
    I jeszcze jedno pytanie czym sie rozni lancuch za 93 PLN od takiego za
    prawie 300?

  • 3. Data: 2009-10-19 18:53:29
    Od: "greg" <g...@f...com>

    "michu" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > przymocowanie owiewek za pomoca srob

    śrub

    > - szybke do tylniego

    tylnego

    > jeszcze nie patrzalem

    patrzyłem

    > Googluje i googluje i nic

    pogooglaj za słownikiem
    na koniec się podpisz
    może ci wtedy ktoś odpowie

    pozdro
    greg

  • 4. Data: 2009-10-19 19:08:03
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    [...]

    http://poradnia.pwn.pl/lista.php?id=9895 :-)

    > greg
    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 5. Data: 2009-10-19 19:39:55
    Od: michu <m...@p...onet.pl>

    greg pisze:

    > pogooglaj za słownikiem

    Co to dyktando czy grupa dyskusyjna? Jesli az tak urazilem twoje
    poczucie piekna jezyka polskiego - przepraszam

    > na koniec się podpisz
    > może ci wtedy ktoś odpowie

    Tu to juz zupelnie nie wiem do czego pijesz, na diabla mam wpisywac
    "michu" na spodzie tresci posta, jak to jest automatycznie w kolumnie
    "nadawca", potem odpowiadajacy musza dodatkowo kliknac, zeby to skasowac

  • 6. Data: 2009-10-19 19:59:09
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    michu pisze:

    > Tu to juz zupelnie nie wiem do czego pijesz, na diabla mam wpisywac
    > "michu" na spodzie tresci posta,

    Bo tego wymaga kultura ?

    > jak to jest automatycznie w kolumnie
    > "nadawca", potem odpowiadajacy musza dodatkowo kliknac, zeby to skasowac

    Nic nie trzeba klikac jesli ma sie wstawiony delimiter (to: -- ) i
    normalny czytnik grup.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Delimiter

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 7. Data: 2009-10-20 07:53:25
    Od: "greg" <g...@f...com>

    "Leszek Karlik" <l...@h...pl> wrote in message
    > On Mon, 19 Oct 2009 20:53:29 +0200, greg <g...@f...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > http://poradnia.pwn.pl/lista.php?id=9895 :-)

    O!
    Tego nie wiedzialem :-) Myślalem, że to forma niepoprawna a to archaizm.
    Dzięki za zwrócenie uwagi.

    Ciekawe, czy michu użyl tego zabiegu stylistycznego świadomie i których
    oboczności klatek paradygmatu używa najczęściej.

    --
    greg

  • 8. Data: 2009-10-21 09:37:22
    Temat: Re: Sklep internetowy z czesciami do yamahy [OT]
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!

> [...]
    > "michu" na spodzie tresci posta, jak to jest automatycznie w kolumnie
    > "nadawca", potem odpowiadajacy musza dodatkowo kliknac, zeby to skasowac

    Jest takie slowko: kultura. Jej przejawem moze byc np przystosowanie do
    regul panujacych w miejscu w ktorym sie pojawiamy.
    Zrobisz z tym co chcesz, nie zdziw sie jedynie gdy, moze i cos wywalczysz,
    lecz nie znajdzie sie ktos kto zechce z Toba dyskutowac.

    weFAQ&v=qvj