  • 21. Data: 2010-12-02 21:16:54
    Temat: Re: Sklep godny uwagi?
    Od: Piotr <p...@g...com>

    Ogólnie sklep znajduje się w barze :-) :
    http://www.allinlondon.co.uk/clubs_bars/venue-6152.p
    hp

  • 22. Data: 2010-12-03 00:56:15
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    On 02/12/2010 12:58, Cezar wrote:
    > Jako ciekawostke wam powiem ze sklep blokuje ruch z angielskich IPków...
    > Gdy wchodze z polskiego - wszystko działa jak talala

    Mnie wpuścił. Inna ciekawostka jest w Terms & Conditions:

    It is the Customers responsibility to notify us of any incorrect goods
    supplied within 7 days of delivery. If the items are not as ordered, the
    Customer must not open the manufacturers packaging or use the item. The
    Customer will also be required to provide further information on what
    was received i.e. we may require the manufactures part codes and a full
    description of what has been received.

    czyli żeby zwrócić zły produtk, to nie wolno otworzyć opakowania ale
    trzeba wiedzieć co jest w środku.

    B.

  • 23. Data: 2010-12-03 06:45:39
    Od: "lew" <w...@o...pl>

    Czyli tanio się nie da,
    trzeba więcej zainwestować w D90 niestety...
    a może sa inne sklpey któe sperzdają taniej niż u nas ale prawdziwe
    sklepy...

  • 24. Data: 2010-12-03 07:03:08
    Od: Anjay <g...@i...pl>

    W dniu 2010-12-03 01:56, Bronek Kozicki pisze:

> [...]
    > Customer must not open the manufacturers packaging or use the item.

    > czyli żeby zwrócić zły produtk, to nie wolno otworzyć opakowania ale

    żeby zwrócić inny produkt niż zamówiony ( w przypadku pomyłki sklepu)
    nie wolno otwierać opakowania fabrycznego - to chyba logiczne ....

  • 25. Data: 2010-12-03 09:01:22
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    On 03/12/2010 07:03, Anjay wrote:

    > żeby zwrócić inny produkt niż zamówiony ( w przypadku pomyłki sklepu)
    > nie wolno otwierać opakowania fabrycznego - to chyba logiczne ....

    ... ale oni wymagają żeby wiedzieć co jest w środku - łącznie z
    dokładnym opisem i numerem części!

    B.

  • 26. Data: 2010-12-03 09:33:19
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 03 Dec 2010 09:01:22 +0000, Bronek Kozicki napisał(a):

    > ... ale oni wymagają żeby wiedzieć co jest w środku - łącznie z
    > dokładnym opisem i numerem części!

    Kody i seriale są na pudełku. Nie trzeba go otwierać.

    Pozdrawiam,
    Henry