  • 11. Data: 2016-04-09 11:54:08
    Temat: Re: Sklep Windows Phone
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 8 Apr 2016 21:35:55 +0200, re napisał(a):
    > Użytkownik "Borneq"
    > Czy wymagane jest prowadzenie działalności gospodarczej, jeśli chcemy na
    > tych aplikacjach zarobić?
    > ---
    > Nie wydaje się.

    Oj chyba tak.
    Pamietaj ze u nas "powtarzajaca sie dzialalnosc z zamiarem zarobku"
    czy jakos tak, to juz dzialalnosc.

    Do tego doszlo, ze jak ktos umiescil swoje zdjecia w serwisie "zdjecia
    na sprzedaz", to w zasadzie spelnil wymogi. Jeszcze nie wiadomo czy
    ktos to kupi, a juz mozna go ukarac za niezgloszenie prowadzonej
    dzialalnosci :-)

    J.

  • 12. Data: 2016-04-09 23:04:20
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

> [...]

    na sprzedaz", to w zasadzie spelnil wymogi. Jeszcze nie wiadomo czy
    ktos to kupi, a juz mozna go ukarac za niezgloszenie prowadzonej
    Więc ...

    ... jest możliwe, że MS jednak wymaga działalności gospodarczej (o co
    pytano), ale same zyski ze sprzedaży autorskich praw majątkowych tego nie
    wymagają. Taki artykuł http://niusy.pl/9pl

  • 13. Data: 2016-04-12 10:44:32
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-04-08 o 23:31, re pisze:

    > Nie, model za 15$ już ma, za 9 nie ma. Szukaj GT02A. Sprawdzony
    > http://niusy.pl/9pk . On teraz kosztuje 18, ale przez jakąś apkę
    > kosztował 15 i są oferty za 15 nawet chyba tego samego sprzedawcy.

    Jakaś antena zewnętrzna do tego jest potrzebna, jak w ogóle jest z
    zasięgiem GPS w tym urządzeniu, bo mi czasem nawigacja nie łapie
    satelitów jak oddalona od szyb.
    I jeszcze jedno, jakiej wielkości dane po GSM to przesyła? Powiedzmy,
    karta z 1GB internetu na jaki czas wystarczy?

  • 14. Data: 2016-04-12 22:25:21
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "nadir"

> [...]
    > kosztował 15 i są oferty za 15 nawet chyba tego samego sprzedawcy.

    Jakaś antena zewnętrzna do tego jest potrzebna,
    Nie ma gniazda antenowego.

    jak w ogóle jest z
    zasięgiem GPS w tym urządzeniu, bo mi czasem nawigacja nie łapie
    satelitów jak oddalona od szyb.
    ---
    Różnie. Zależy chyba mocno od lokalizacji w samochodzie.

    I jeszcze jedno, jakiej wielkości dane po GSM to przesyła? Powiedzmy,
    karta z 1GB internetu na jaki czas wystarczy?
    ---
    Około 100 bajtów co ustalony czas np minutę. Z lejkiem też jakoś działa.