  • Data: 2016-05-17 13:36:53
    Temat: Re: Składanie komputera od tyłu :-)
    Od: robot <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-05-17 o 13:16, Chris pisze:

    > 90% nowych topowych gier jest niezłamana i pewnie nie będzie.
    >
    > Odpowiedzialny za to jest system zabezpieczeń Denuvo:
    >
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Denuvo
    > https://en.wikipedia.org/wiki/Denuvo
    >
    > http://www.gry-online.pl/S012_tag.asp?TEM=15760
    >
    > System Denuvo faktycznie jest wyjątkowo skuteczny w walce z
    > crackerami. Jego twórcy chwalą się bezprecedensowym wynikiem gry
    > Lords of the Fallen, która pozostawała niescrackowana przez 272 dni
    > po premierze.
    >
    > Źródło: http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=95909

    Wziąłem pierwszą lepszą z tym systemem: Rise of the Tomb Raider.
    Gra sprzed dwóch miesięcy.
    Już ściągam torrenta z ciekawości.

    Na razie tylko takim cytatem mogę skomentować ten super system zabezpieczeń:

    "Game is working fine with this crack/installer, thanks for another great one! Also
    seeding for a week or so for everyone else"

    Nie wierzę w to 90%.
    Nie widzę żadnego przykładu niezłamanej gry.