  • Data: 2016-05-17 12:53:03
    Temat: Re: Składanie komputera od tyłu :-)
    Od: Chris <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-05-17 o 12:19, nadir pisze:

    > Nie chodzi mi faktyczną żywotność samej konsoli, bo wiadomo, że jak ktoś
    > ma pecha, to tydzień po gwarancji może mu coś nawalić i sprzęt jest do
    > wyrzucenia. Mam na myśli czas przez, który konsola będzie jeszcze w
    > miarę atrakcyjna żeby nie wymienić jej na nową, bo konkurencja czy PC
    > poszły mocno do przodu. W przypadku PC da się w miarę rozsądnie
    > rozbudowywać go w, praktycznie, nieskończoność. No i najważniejsze stare
    > gry też chodzą więc nie trzeba, co generację konsol wymieniać kolekcji
    > gier.

    Życie konsoli PS3 trwa już 10 lat i ciągle jest wspierana choć już nie
    tak intensywnie jak kiedyś. Gry które kupisz dziś dalej działają
    dokładnie tak samo na konsoli kupionej 10 lat temu. Co do łatwej
    rozbudowy PC nikt chyba nie ma wątpliwości ALE wymiana np. grafiki na
    nową typu GTX960 to koszt 200-300zł mniej niż konsoli ale już jak chce
    się mieć GTX970 to taka karta potrafi kosztować więcej niż konsola.

    > MM to był tylko przykład, w tych tańszych źródłach gry na PC są nadal
    > tańsze od tych konsolowych.

    Tak ALE grę z konsoli sprzedaż jak się znudzi a tej z PC już nie.

> [...]
    > czy XBOX, to niepotrzebny wydatek. Ale jak wziąć pod uwagę, że ktoś już
    > ma PC i chce pograć, to wystarczy mu zakupić coś na poziomie GTX960 i
    > będzie taniej niż konsola. Porównując suche dane techniczne, to PS4 ma
    > wydajność na poziomie GTX960 i jakiegoś mobilnego i5. Wiadomo, że
    > konsole i gry na nie są mocno zoptymalizowane, więc końcowa wydajność
    > będzie lepsza niż na PC z GTX960 i i5 mobile. Tylko, że dochodzi jeszcze
    > ten nieszczęsny abonament za multiplayera, wygląda na to, że w
    > perspektywie 2-3 lat ten GTX970 wcale drożej nie wyjdzie.

    Akurat tu nie masz racji, teraz gry głównie są robione pod konsole i tam
    jest optymalizacja, potem są robione porty z PC i różnie to wychodzi ale
    ostatnio widać że porty na PC to tragedia. Zobacz takiego np. Batmana
    który na konsoli działa bez problemu a na PC został wycofany ze
    sprzedaży bo nie nadawał się do grania. Najnowsza produkcja czyli DOOM
    wydany (wczoraj premiera) na konsoli trzyma FPS między 55 a 60 klatek
    podczas gdy na wypasionych grafikach na PC potrafi zejść do 40 klatek
    albo i mniej, oczywiście teraz będą optymalizacje gry, patche,
    aktualizacje sterowników ale kupującego to za przeproszeniem gówno
    obchodzi, ja kupuję i chcę grać. Skoro na PS4 gram bez problemu czemu na
    PC nie mogę?
    Mówisz abonament ale w tym masz 2-3 gry co miesiąc za DARMO więc policz
    to też do kosztów.
    Zobacz sobie listę gier za darmo jakie byś dostał, nie uwierzę że byś w
    coś nie zagrał.
    http://ps-plus.pl/gry/ps4

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl