  • Data: 2009-08-31 22:13:57
    Temat: Re: Skladanie kompa teraz - pytanie z gatunku wrozbiarstwa
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-08-31 17:44:21 +0200, Grzegorz Prędki
    <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> said:

    > Mysl lepiej nad karta graficzna a nie procesorem skoro chcesz komputer do gier.

    Karta w sumie jest dość wtórna, bo zdaje się jak na razie nic nie
    zapowiada, aby PCIe x16 miało umrzeć, więc z jej wymianą za rok nie
    powinno być najmniejszych problemów.

    > Mocny dwurdzeniowiec starczy CI jeszcze na dlugo (wyjatek - GTA4, ale
    > ona jest skopana).

    Pytanie czy tak skopanych gier nie będzie więcej.

    > W jakiej rozdzielczosci chcesz grac?

    Monitor 24" = 1920x1200, czyli duuuużo.

    > Ja bym bral cos pokroju HD4890 (kreci sie super) albo GTX285.

    No w te okolice właśnie celuję, zwłaszcza ATI.

    > Co z tego, ze lada moment wyjda nowe karty ATI i NV skoro beda
    > koszmarnie drogie.

    Patrząc ile seria 48xx straciła od wejścia z rok temu, to chyba nie
    powinno być aż tak kolosalnej różnicy. Wiadomo, podatek od nowości, ale
    ile taka hipotetryczne 5850 może kosztować startowo - z 700-800 zł? A
    można chyba zakładać, że będzie szybsza od 4890. No i będzie miała
    wsparcie dla DX11. Ale to jeszcze do przebolenia - zawsze można na
    wiosnę wymienić.

    de Fresz