  • Data: 2009-08-31 12:53:54
    Temat: Re: Skladanie kompa teraz - pytanie z gatunku wrozbiarstwa
    Od: "Doxent" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > chyba nie zmienia? Czy przyrost mocy nowych platform i przyszłe
    > potencjalne możliwości apdejtu warte są już dziś płacenia więcej?

    Cudów bym nie oczekiwał na obecnym rynku, myślę, że nie warto się szarpać.
    i7 to jeszcze cenowo daleka pieśń bo nic na razie nie jest w stanie pokonać
    ich wydajnościowo to i ceny są dość kosmiczne. Jak nie robisz renderingów
    czy ostrej przeróbki to nie ma sensu do gier. 775 będzie na rynku jeszcze
    długo bo jest chyba najtańsze cenowo i oferuje szeroki wybór płyt od bardzo
    tanich do średnich. Znowu procki pod AM3 nie są aż tak bardzo wydajne w
    porównaniu z najszybszymi pod 775 ani cenowo bardzo atrakcyjne a do i7 to
    jeszcze mają daleko z wydajnością no i są trochę nieopłacalnie energetycznie
    pod względem TDP, jedynie pod względem montażu są one dość łatwe,
    tradycyjne. Intel niestety ma trochę chore wydumane rozwiązania mechaniczne
    podstawek i radiatorów i tutaj wielki plus należy do AMD za prostotę w tym
    względzie.