  • Data: 2009-03-29 14:47:57
    Temat: Re: Skarga na TVN24 do UKE
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On Mar 28, 4:42 pm, Jingiel <X...@X...XX> wrote:

    > Maja wybor, moga ogladac TV trwam

    Tylko po pierwsze tvTrwam jest obiektem ciągłych szykan obecnego
    rządu.
    Po drugie tvTrwam nie jest stricte kanałem informacyjnym lecz
    religijnym.
    Po trzecie jaka tu równowaga? Jeden kanał tvTrwam a po drugiej stronie
    całą mocarna banda: tvn-RELIGIA, tvn, tvn24, tvnCNBC, tvnWarszawa,
    Polsat, PolsatNews, SuperStacja, tv4, wszystkie ZGODNIE i wściekle
    ujadające przeciw braciom Kaczyńskim, o.Rydzykowi itp.

    Ta sama nierównowaga w kanałach radiowych: jedno RadioMaryja kontra:
    RadioZet, RMF, TOKFM, KOLOR, Roxy, Eska, RadioDlaCiebie i wiele innych
    - wszędzie co chwila można usłyszeć jadowite uwagi pod adresem PiS i
    zero krytycyzmu wobec PO czy SLD.

    W prasie papierowej: jeden DziennikPolski kontra: Dziennik,
    GazetaWyborcza, Trybuna, kolorowe: Polityka, Newsweek...

    I gdzie ten PLURALIZM ???