  • Data: 2009-03-30 19:56:25
    Temat: Re: Skarga na TVN24 do UKE
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >W prasie papierowej: jeden DziennikPolski kontra: Dziennik,
    >GazetaWyborcza, Trybuna, kolorowe: Polityka, Newsweek...

    >I gdzie ten PLURALIZM ???

    Ja myśle, że w lesie i słusznie. Dla mnie to może rządzić nawet skośnooki
    murzyn byle nie ci dwaj co zajumali księżyc.

    Każdy będzie lepszy od nich i tak też sądzi większość wyborców, będą
    głosować przeciw nim.

    BTW; fajnie być w opozycji, kompletnie nic nie robić i zawsze być kontra do
    tego co mówi rząd. "Bo taka rola opozycji" - powiedział przyszły euroosioł
    JK.