  • Data: 2009-03-26 18:21:04
    Temat: Re: Skarga na TVN24 do UKE
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On Mar 6, 4:27 pm, "kozioł" <neutrin)@wp.pl> wrote:
    > Napisałem skargę do UKE na TVN24 . rzecz polega na tym, że nie mozna
    > normalnie oglądać TV, bo niedość, żę obraz jest zawężony z góry i z dołu, to
    > jeszcze z obydwóch boków. Rozumiem zwężenie 16:9, ale oni jeszcze cos
    > pokombinowali. nie będę opisywał, bo trzeba ten "cud" zobaczyć na własne
    > oczy. Mam TV 4:3, ale takiego czegoś jeszcze nie widziałem. Oni po prostu
    > lekceważą odbiorców i się nimi bawią .

    Ojej! Że też chce ci się masturbować i robić sobie samemu wodę z
    mózgowia oglądając te pierdoły z własnej woli??? Po cóż ludzie
    oglądają ten wartki potok bełkotu? Chcą się dowartościować myśląc, że
    są tam niewiadomo jakie treści intelektualne? Przecież tam NIC
    KONKRETNEGO nigdy nie jest powiedziane! Żadnych wartościowych
    informacji, tylko SAMA INDOKTRYNACJA non stop, 24/7!