  • Data: 2011-02-24 22:20:15
    Temat: Re: Skarga - list otwarty do dyrektora WORD Warszawa
    Od: "Roman" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Celem jest wywarcie nacisku na złagodzenie zasad egzaminowania.

    Ale czadzik.....

> [...]
    > jakichś "patologicznych" czynności polegających na trzymaniu ręki na
    > drążku zmiany biegów bo to jest błąd. A przecież przy tak częstych
    > zmianach biegów czasami nawet nie opłaca sie tej ręki kłaść na kierownice.
    > Tak samo już dość tych teatralnych zachowań na egzaminach polegających na
    > konieczności zatrzymanie sie przed strzałka w prawo skoro jadąc 3 km/h
    > doskonale widzę co sie dzieje na skrzyżowaniu i kiedy mogę jechać. Już
    > miałem raz rękę w gipsie kiedy kobieta na skrzyżowaniu wyjechała mi z
    > drogi podporządkowanej, chociaż wcześniej się zatrzymała (jechałem wtedy

    Ja bym jeszcze napisał list otwarty do ministra oświty, żeby maturę, i
    dyplomy wyższych uczelni rozdawać w przedszkolu, bo po co marnować czas na
    naukę jak są fajniejsze rzeczy do roboty...hje hje hje....można se na
    motorze pośmigać....albo co....

    > Pytanie: Czy macie nas naprawdę za takich ofermów, że nie potrafimy zadać
    > prawka za pierwszym razem? Dlaczego około 80% ludzi po przecież 30-sto
    > godzinnym szkoleniu nie zdaje egzaminu? Dlaczego łatwiej jest za pierwszym
    > razem zdać: maturę, obronić prace magisterska a może nawet i doktorat niż
    > zdać egzamin na prawo jazdy. Toż to absurd!

    No oplułem klawiaturę....:)))))))

    > Dochodzi do takich sytuacji, ze Polacy wyjeżdżają za granice, aby podejść
    > do egzaminu ponieważ prawdopodobieństwo, że zdaja jest większe niż w
    > Polsce.
    >
    > http://www.mojawyspa.co.uk/artykuly/21765/Prawo-jazd
    y-tylko-w-Anglii

    > To już nawet do Anglii sie jeździ zdawać prawko!

    No to w drogę......na co jeszcze czekasz.....

    > Ten system to patologia. Im bardziej to badam, to bardziej wyrazicie to
    > widzę. Przy systemie filtrowania 80% nie zdaje dochodzi do szeregu
    > sytuacji nakłaniających do łamania prawa jak słynne prawko z Ukrainy,
    > korupcji, jeżdżenie bez prawa jazdy.
    >
    > itd. Ze sfery psychicznej to depresje, frustracje, popadanie w długi (bo
    > jazdy i egzaminy kosztują) niemożność zrealizowania celów związanych z
    > prowadzeniem samochodu.

    Wow....ja bym na Twoim miejscu pracę doktorską na ten temat
    napisał.....przecież ona Ci się należy....to po co ją pisać.....

    > I teraz powstaje pytanie: czy nie lepiej zainwestować cześć tych pieniędzy
    > w naukę języka angielskiego albo studia zaoczne.....

    Eeeeee tam studia.....egzamin prawa jazdy zaoczny......

    > W zaistniałej sytuacji mając na myśli dekoncentracje wywołaną zachowaniem
    > egzaminatora, domagam sie powtórnego egzaminu na koszt ośrodka w możliwie
    > najszybszym terminie.

    Tu to ja bym ich pozwał o odszkodowanie....bo to teraz raczej modne zaczyna
    być.......i za terapię.....i może gradobicie albo koklusz.....i za Curie
    Skłodowską też bo była kobietą:))))))