    From: "Jan" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Skaner płaski
    Date: Wed, 4 Nov 2009 20:55:55 +0100

    Użytkownik "Piotr" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:aac9c6be-d5b1-4cc8-8cd4-d2590f972991@w19g2000yq
    k.googlegroups.com...
    Witam,

    Temat może trochę off-topic. Oprócz zdjęć z cyfrówki mam jeszcze całą
    masę starych odbitek, które chciałbym przeskanować. ..
    =================
    Ze starymi odbitkami to nie takie proste. Ja właśnie robię skany bardzo
    starych odbiterk (1910 rok) i niektóre muszę skanaowć w bardzo dużej
    rozdzielczosci. Używam Canona 4400F. Nie jest to demon szybkości, ale
    skanuje , jak na moje umiejetności dobrze. Możesz niektóre próbki zobaczyć w
    galerii rodzinnej na www.lasowy.republika.pl . Próbowałem też skanować
    negatywy 6x9, bardzo zniszczone i coś tam do dalszej obróbki się ukazało...
    Poprzednio używałem HP (modelu nie pamietam, ale były to takie dwie płaskie
    płyty ustawione pionowo), ale wyniki były marne.
    Pozdrowienia
    Jan