    From: ptoki <p...@e...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
    Date: Wed, 26 Jun 2024 00:02:59 -0500

    On 2024-06-24 06:30, io wrote:

    > Tylko wiesz, mnie chodzi tylko o to, że przetwarzają moje dane osobowe w
    > sprawie, która polega na zaparkowaniu na chwilę. To nie jest
    > uzasadnione. Alternatywą jest chyba tylko apk'a, która dodatkowo będzie
    > śledziła mnie.

    Niestety amerykanizuje nam sie rzeczywistosc (kiedys nie wolno bylo
    odmawiac uslugi, dorabiac jakichs dziwnych warunkow itp).
    Pozostaje tylko gadac i dawac info dla biznesow czy to gebowo czy
    monetranie zeby zrozumieli ze to co robia jest zle.

    > No to już się pogorszyło, zamiast schować paragon przy kasie i wziąć do
    > rąk zakupy, muszę paragonem zająć rękę i schować nie wiadomo kiedy.
    > Takie ... niby dostajesz ten paragon i możesz se nim otworzyć, ale
    > przecież nie chodzisz tam po to by se otwierać tylko z tymi zakupami.

    Ja biore paragony i chowam. Mam dwie rece w ktorych mam zakupy, nie bede
    cudowal zeby se bramke otworzyc. Jak mi jakas zajeczy ze mam miec
    paragon to powiem ze mam, w kieszeni na dupie i jak chce to niech se
    siegnie.

    Narazie nikt sie nie czepial i te babki co pilnuja to widac ze tez
    uwazaja ze to glupie wiec nie cisna klientow. Ale jak kiedys dojdzie do
    tego ze kierownik im nakaze to ja chetnie se z nim pogadam.

    --
    Lukasz