  • 1. Data: 2009-09-10 16:31:17
    Temat: Skalowanie obrazka
    Od: "P.K.D" <g...@g...com>

    Cześć. Czemu ten obrazek się nie skaluje do 90% rozmiaru okna:
    http://wklej.org/id/148000/ ? Z góry dziękuję za odpowiedź.

  • 2. Data: 2009-09-10 17:04:05
    Temat: Re: Skalowanie obrazka
    Od: "P.K.D" <g...@g...com>

    W dniu 2009-09-10 18:31, P.K.D pisze:
    > Cześć. Czemu ten obrazek się nie skaluje do 90% rozmiaru okna:
    > http://wklej.org/id/148000/ ? Z góry dziękuję za odpowiedź.

    potrzebuję zeskalować po wysokości bo obrazek jest wyższy niż szerszy,
    da się tak? Pewnie jest to banalnie proste, ale ja nie robię na codzień
    stron, no i szukałem i nic nie mogę znaleźć.

  • 3. Data: 2009-09-10 18:02:59
    Od: "P.K.D" <g...@g...com>

    W dniu 2009-09-10 19:04, P.K.D pisze:
    > potrzebuję zeskalować po wysokości bo obrazek jest wyższy niż szerszy,
    > da się tak? Pewnie jest to banalnie proste, ale ja nie robię na codzień
    > stron, no i szukałem i nic nie mogę znaleźć.

    hej, dostałem bana za ten topic na webhelp.pl, może w złym dziale
    napisałem (Początkujący webmaster)? Czy coś w tym temacie jest nie tak?

  • 4. Data: 2009-09-10 18:11:36
    Od: "P.K.D" <g...@g...com>

    W dniu 2009-09-10 20:02, P.K.D pisze:

    > hej, dostałem bana za ten topic na webhelp.pl, może w złym dziale
    > napisałem (Początkujący webmaster)? Czy coś w tym temacie jest nie tak?

    A nie już zmienili z 403, że to przerwa techniczna, uff :-)

  • 5. Data: 2009-09-10 20:28:12
    Od: Colin <m...@g...com>

    P.K.D wrote:
    > Cześć. Czemu ten obrazek się nie skaluje do 90% rozmiaru okna:
    > http://wklej.org/id/148000/ ? Z góry dziękuję za odpowiedź.

    Ustaw height: 100% dla .kontener.

  • 6. Data: 2009-09-11 15:29:26
    Od: "P.K.D" <g...@g...com>

    W dniu 2009-09-10 22:28, Colin pisze:

    > Ustaw height: 100% dla .kontener.
    dzięki, już zrobiłem trochę inaczej, choć w ie6 w pionie źle centruje.

  • 7. Data: 2009-09-11 16:55:56
    Od: "Zielone Niusy" <z...@g...pl>

    P.K.D <g...@g...com> napisał(a):

    > dzięki, już zrobiłem trochę inaczej, choć w ie6 w pionie źle centruje.

    A w Mosaic i Netscape 4.01 tez sprawdzales?

    Pzdr,
    ZN

  • 8. Data: 2009-09-11 18:30:01
    Od: "P.K.D" <g...@g...com>

    W dniu 2009-09-11 18:55, Zielone Niusy pisze:

    > A w Mosaic i Netscape 4.01 tez sprawdzales?
    >
    > Pzdr,
    > ZN

    hehe nie
    ale już działa pod ie6, a czy to potrzebne to inna sprawa