  • 1. Data: 2009-09-08 08:45:26
    Temat: proszę o wyjasnienie
    Od: "Judyta" <j...@j...pl>

    chciałam zaktualizowac wpis na www.gwiazdor.pl, niestety zapomnialam hasla.
    gwiazdor owszem umozliwia ponowna rejestracje i aktualizacje i edycje wpisu
    tylko chce ode mnie autoryzacji, do której nie wiem, jak sie zabrac.
    wygada to tak:

    Aby autoryzować dostęp do strony http://www.<...>.com.pl wgraj pod adres
    http://www.<...>.com.pl/gwiazdor-tsnjekbavljlfdyn-79
    53.txt
    plik o treści <...> (możesz go stworzyć sam, albo pobrać stąd), a następnie
    kliknij przycisk 'autoryzuj'

    ten plik sciagnelam na dysk, ale nie wiem, co z nim zrobic, tzn nie wiem,
    jak go podczepic pod moja strone, bo chyba o to chodzi.

    dzieki i pozdrawiam
    J.

  • 2. Data: 2009-09-08 09:16:34
    Temat: Re: proszę o wyjasnienie
    Od: WRonX <w...@-...net>

    Judyta pisze:
    [CUT]

    Na chlopski rozum, to potrzebujesz plik o nazwie jak podano i dowolnej
    tresci (pusty rowniez) umieszczony w kat. glownym Twojej domeny.
    gwiazdor sprawdzi, czy plik istnieje, co bedzie potwierdzeniem, ze
    jestes wlascicielem, lub masz dostep do strony. Identyfikatorem
    (rodzajem hasla) jest wlasnie nazwa pliku.

    Pozdrawiam.
    --
    [= WRonX =] [= W...@-...NET =] [= http://WRonX.NET =]
    [= GCS/CC d->++ s+:- a- C++++$ U P>++ L+ !E W+++$ N++(+++) =]

  • 3. Data: 2009-09-08 09:26:30
    Od: "Judyta" <j...@j...pl>

    Użytkownik "WRonX" >
> [...]
    > sprawdzi, czy plik istnieje, co bedzie potwierdzeniem, ze jestes
    > wlascicielem, lub masz dostep do strony. Identyfikatorem (rodzajem hasla)

    Swoja stronę pisałam z 2 lata temu, na moje potrzeby jest raczej
    wystarczająca, na codzień zajmuje się zupełnie czymś innym (zdarza sie ;),
    terminologia związana z tworzeniem www jest mi raczej obca. Sorry, ale nie
    wiem, co masz na mysli piszac 'katalog główny twojej domeny'. chodzi o plik
    index.html (a jesli tak, to jakim poleceniem wstawić ten plik txt?), czy o
    katalog na serwerze, na którym jest umieszczona strona (gwiazdor ma
    mozliwosc zobaczenia, jakie pliki sa na serwerze?)?

    pozdrawiam
    J.

  • 4. Data: 2009-09-08 09:40:54
    Od: Jerzy <j...@g...com>

    Judyta pisze:
> [...]
    > plik txt?), czy o katalog na serwerze, na którym jest umieszczona strona
    > (gwiazdor ma mozliwosc zobaczenia, jakie pliki sa na serwerze?)?

    Wrzuć ten pliku do tego samego katalogu gdzie wrzucałaś resztę plików
    tak aby po wpisaniu w przeglądarce jego nazwy mógł się wyświetlić
    (mojadomena.tld/plik.txt). Czyli tam gdzie jest index.html. Wgrasz
    dowolnym klientem ftp np fireftp.

  • 5. Data: 2009-09-08 09:57:16
    Od: "Judyta" <j...@j...pl>

    Użytkownik "WRonX" <>
> [...]
    > sprawdzi, czy plik istnieje, co bedzie potwierdzeniem, ze jestes
    > wlascicielem, lub masz dostep do strony. Identyfikatorem (rodzajem hasla)

    ok, dzięki, juz wiem :)

    pozdrawiam
    J.

  • 6. Data: 2009-09-08 10:06:55
    Od: "Judyta" <j...@j...pl>

    Użytkownik "Jerzy" <>>
> [...]
    > tak aby po wpisaniu w przeglądarce jego nazwy mógł się wyświetlić
    > (mojadomena.tld/plik.txt). Czyli tam gdzie jest index.html. Wgrasz

    zrobione :)
    dzięki :)