  • 21. Data: 2013-09-13 11:59:44
    Temat: Re: Skąd wiedzą?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
    >Pytanie - skad wiedzieli?
    >Wiem, ze jest baza wypadków / stluczek ale baza ubezpieczeń z
    >wszystkich
    >firm dla wszystkich kierowców?

    Taka baza to przeciez od dawna jest - posiadanie OC moze kazdy
    sprawdzic.
    Publicznie dostepne jest po nr pojazdu, ale wewnetrznie moze i po
    posiadaczu potrafia.
    I wyjdzie ze pani przez ostatnie 5 lat zadnego ubezpieczenia nie
    posiadala.

    J.

  • 22. Data: 2013-09-13 13:00:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Czy Ty masz o jeden zwój mózgowy więcej od kury

    Podałes analogie do odpowiedzi, która jest nieprawdziwa.
    Teraz jeszcze obrażasz, zamiast posypać głowę popiołem.

    Przepraszam, zapomniałem z kim rozmawiam i jakie masz zdanie o
    wiarygodnosci na newsach.
    EOT.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

  • 23. Data: 2013-09-13 14:22:46
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    > To czemu PZU chcialo ode mnie potwierdzenia, ze mam te znizki o ktorych
    > mowie? :-)

    Bo do niedawna nie wszystkie firmy przekazywały komplet informacji do tej
    bazy. Jakiś czas temu słyszałem, że podobno przekonali już wszystkie TU i
    pozostały "kwestie techniczne", które mieli rozwiązać w ciągu kilku
    miesięcy. PZU było pewnie nieufne... ;-)

    Znając życie większość TU woli złapać klienta niż go zniechęcać, nawet
    kosztem ewentualnych dopłat do jego szkód. Może jednak szkody nie zrobi,
    plan sprzedaży się wykona, będzie się można pochwalić w reklamie większym
    udziałem w rynku... ;-)

    Wiwo

  • 24. Data: 2013-09-17 08:10:36
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    >W dniu 2013-09-12 12:14, AZ pisze:
    >
    > Samo zaświadczenie (od jednego ubezpieczyciela) jest o tyle bardziej
    > wiarygodne, że może zawierać szkody jeszcze nie ujęte w UFG.

    I można się dowiedzieć, że zostało wypłacone odszkodowanie (sprzed dwóch lat) o
    którym się nie wie.

    J.

  • 25. Data: 2013-09-17 08:12:14
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    > On 2013-09-12, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > No i to jest chore. Takie sprawy powinno zalatwiac sie w formie ktora
    > coraz czesciej mozna spotkac w urzedach (cos jednak sie zmienia) - twierdzisz
    > cos, pani chce zebys napisal oswiadczenie, piszesz, podpisujesz i zalatwione.
    > A nie godziny latania i marnowania czasu na zdobywaniem zaswiadczen zeby,
    > ze nie jest sie wielbladem.

    W PZU przez telefon mogłem podać co chciałem. Ale ponieważ nie byłem pewny to
    oddzwonili
    do mnie za dwie godziny z potwierdzonymi zniżkami.
    Ale mogłem podać to co mi się wydaję.

    J.