  • 11. Data: 2011-09-21 13:49:26
    Temat: Re: Skad ta niechec do montowania poziomu paliwa??!!
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 21 Wrz, 15:46, Szuwarek <p...@g...com> wrote:

    > zamień na rower - motocykl najwyraźniej Cię przerasta
    Dzieki za rade.
    Jeszcze jakas?

    Bartek

  • 12. Data: 2011-09-21 14:47:35
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2011-09-21 15:34, Norbi pisze:

    > U jamahi jak nie ma wskaznika poziomu to oprocz kontrolki rezerwy
    > przelacza sie na przeliczanie km od zapalenia sie rezerwy i wtedy sie
    > zastanawiasz na ile wystarczy jeszcze... :)
    >
    > Mi braklo po 58 km oczywiscie 1 km przed stacja :)
    >
    > Norbi
    > BLACK XX'03 - tu jest wskaznik
    Aloha.
    Norbi ile robisz km, na res. w XX??

    Pozdr.
    Tomek

    XX Czarnula -> ze wskażnikiem;)

  • 13. Data: 2011-09-21 15:05:02
    Od: "Drzewo" <d...@o...pl>

    Uzytkownik "Bartek Kacprzak" <b...@g...com> napisal w
    wiadomosci
    c.googlegroups.com...
    > ZX9R _bez_wskaznika_poziomu_PALIWA

    Pociesze cie. W Hornet 900 raz mi sie nie wlaczyl az do konca paliwa ;]

    Najlepszy jest kranik - nigdy nie zawodzi jesli chodzi o wskazania no i
    chyba latwiej zamontowac niz wskaznik? Ale moge sie mylic.

    Pozdrawiam,
    Drzewo.

  • 14. Data: 2011-09-21 15:11:24
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Drzewo" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Najlepszy jest kranik - nigdy nie zawodzi jesli chodzi o wskazania no i
    > chyba latwiej zamontowac niz wskaznik? Ale moge sie mylic.
    Ej, kranik mam, tyle, ze od zamulania do zgasniecia uplywa malo czasu i
    czasami zanim przelacze na rezerwe, moto gasnie.

    Mnie chodzi o wskaznik, ktory bedzie informowal wlasnie o zblizaniu sie do
    granicy rezerwy.
    Moze byc cholerna dioda.

    pozdr

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 15. Data: 2011-09-21 15:23:03
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Bartek Kacprzak pisze:

    > Samemu zrobiony?

    nie, fabryczny :)

    ale jest prosty. Jesli dostaniesz taki z odzysku to mozna załozyc.
    Oczywiscie trzeba wyciac bak od spodu, sam swkaznik LCD mozna probowac
    przełozyc, mozna zrobic prosty układ na LED-ach albo zastosowac wskaznik
    analogowy. W baku jest klasyczny potencjometr z pływakiem

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 16. Data: 2011-09-21 16:03:56
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-09-21 17:11, Bartek Kacprzak pisze:

    > Ej, kranik mam, tyle, ze od zamulania do zgasniecia uplywa malo czasu i
    > czasami zanim przelacze na rezerwe, moto gasnie.

    Powinienes wiecej cwiczyc, tankowac po 2 litry az zlapiesz odruch.

    > Mnie chodzi o wskaznik, ktory bedzie informowal wlasnie o zblizaniu sie
    > do granicy rezerwy.

    Mozesz sprobowac dopasowac z innego moto, ale IMO tylko komplet, bo na
    dziubanie Slodowego w baku 12V daje za mocna iskre.

    KJ

  • 17. Data: 2011-09-21 16:11:46
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    KJ Siła Słów pisze:

    > Powinienes wiecej cwiczyc, tankowac po 2 litry az zlapiesz odruch.

    > Mozesz sprobowac dopasowac z innego moto, ale IMO tylko komplet, bo na
    > dziubanie Slodowego w baku 12V daje za mocna iskre.

    nie przesadzaj, od dawien dawna stosuje sie potencjometry, kiedys to
    były jeszcze drutowe i jakos nie słyszałem, zeby komus wybuchło od tego.

  • 18. Data: 2011-09-21 16:47:32
    Od: Mystik <m...@p...onet.pl>

    Cześć

    W dniu 2011-09-21 19:43, Kopyt pisze:

    > A nie prosciej -- zamiast ciac zbiornik i cos tam mocowac na bog-wi-co --
    > zalozyc na wezyk paliwowy przeplywomierz miniaturowy.

    Podrzuć przy okazji linka do takiego miniaturowego przepływomierza, OK.
    Najlepiej z cennikiem.

    pozdr.
    Mystik

  • 19. Data: 2011-09-21 16:49:03
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości
    > Powinienes wiecej cwiczyc, tankowac po 2 litry az zlapiesz odruch.
    :)

    Caly czas sie ucze.

    > Mozesz sprobowac dopasowac z innego moto, ale IMO tylko komplet, bo na
    > dziubanie Slodowego w baku 12V daje za mocna iskre.
    Czyli szukac baku od innego kawasaki, tyle ze z modelu wyposazonego w to
    ustrojstwo?
    Bo z sama instalacja to chyba nie bedzie problem.
    Dzieki za pomoc, poszukam, pokombinuje.

    pozdrawiam

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 20. Data: 2011-09-21 17:43:07
    Od: "Kopyt" <p...@u...to wptotez.itopl>

    Cze!

    Użytkownik "Arni" <a...@n...spam.pl> napisał

> [...]
    > analogowy. W baku jest klasyczny potencjometr z pływakiem

    A nie prosciej -- zamiast ciac zbiornik i cos tam mocowac na bog-wi-co --
    zalozyc na wezyk paliwowy przeplywomierz miniaturowy. Niech ma nawet odczyt
    cyfrowy wyprowadzony na deske rozdz. Wiesz ile wlales (bo pamietsz wizyte na
    CPN), widzisz ile wyplynelo dolem, zakladasz ze nic nie poszlo gora
    (powiedzmy nie paruje) i wiesz ile jest w srodku.

    Zalety: nic nie tniesz, przerabiasz; wady: informacja o stanie wachy jest
    mimo wszystko posrednia, moze spasc przeplyw na wezyku (ale to case podobny
    do zalozenia dodatkowego filtra paliwa).

    IMHO najlepiej patrzyc na przebieg od ostatniego tankowania. Ja tak robie i
    jakos zyje. Ale jak chcesz sobie ulatwic...

    Pawel

    SVSZ i SC33'98