  • 1. Data: 2009-04-20 10:32:33
    Temat: Skąd sprężynki do baterii R14?
    Od: EM <e...@p...onet.pl>

    Witam
    Poszukuję sprężynek do baterii o gabarytach jak R14.
    Coś podobnego jak przy tych włącznikach:
    http://www.dealextreme.com/photogallery.dx/sku.5632
    Powinny być dosyć mocne i długie, chętnie złocone.
    Ilości rzędu 100-1000szt.
    W TME znalazłem
    http://www.tme.eu/katalog_pics/8/7/e/87edf69f2c31ff8
    9213cc433a0cb19a6/keys629.jpg
    ale nijak mi to nie pasuje (małe i krótkie), poza tym drogie
    EM

  • 2. Data: 2009-04-20 19:24:50
    Temat: Re: Skąd sprężynki do baterii R14?
    Od: bynio <n...@w...pl>

    Ja takie zamawiałem w malych wytworniach sprężynek.
    Zrobią każdą sprężynkę wg wymiarów.
    Z nierdzewki też.

  • 3. Data: 2009-04-21 17:15:54
    Od: EM <e...@p...onet.pl>

    bynio pisze:
    > Ja takie zamawiałem w malych wytworniach sprężynek.
    > Zrobią każdą sprężynkę wg wymiarów.
    > Z nierdzewki też.

    Rozesłałem kilka zapytań. Możesz zaproponować jakąś firmę?
    EM