  • Data: 2014-10-10 16:06:10
    Temat: Re: Skąd realne dane spalania?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w
    Hello J.F.,
    >Sam się chwaliłeś taką jazdą.

    Po niemieckiej autostradzie. Po polskiej (w zasadzie jedynej) tiry nie
    zdazaly zjezdzac na prawy pas, a przy 160 dawaly rade.
    No i w efekcie w Olszynie zazwyczaj sie okazywalo ze nubira pali
    13/100, co i tak bylo duzo.
    Wiec zakladam ze lanos powinien sie zadowolic ~9/100.

    W Niemczech tez nie bardzo sie dalo, ale po nocy na niektorych
    odcinkach mozna bylo zobaczyc jak wskazowka paliwa opada :-)

    Co ciekawe to podobnie palila na krajowce, gdzie predkosci jednak
    znacznie nizsze.
    Zreszta inne auta tez mi jakos podobnie pala - krajowka czy
    autostrada, srednia 75 czy 120 - a spalanie jakby to samo. No ale ja
    90 nie przestrzegam :-)
    Z kolei moc innych aut wykluczala jazde 200.

    >Ale do jazdy licznikowe 150-160 nie trzeba wbijać w podłogę.

    Ale po co wbijac, skoro zaraz hamowanie.
    Duzo szybciej w praktyce nie pojedziesz, a nawet jesli odcinkami sie
    uda, to sredniej to nie podniesie znaczaco.

    J.