eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySkąd realne dane spalania?Re: Skąd realne dane spalania?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin2!goblin1
    !goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-
    b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5433f2a6$0$18092$65785112@news.neostrada.pl>
    <m114e8$3ss$1@node1.news.atman.pl>
    <5434408b$0$12235$65785112@news.neostrada.pl>
    <54345794$0$18095$65785112@news.neostrada.pl>
    <m12h6h$puh$1@node2.news.atman.pl>
    <543581cd$0$12622$65785112@news.neostrada.pl>
    <m141jp$620$1@node1.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <m1491a$eip$1@node1.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <543689ab$0$12623$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@t...dom.local>
    <5436f5f1$0$12640$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@t...dom.local> <m17ucv$jfs$1@dont-email.me>
    <1...@p...pl.invalid>
    <ownj3w8b42c0.13hfp5yj5t3ub$.dlg@40tude.net>
    <2...@p...pl.invalid>
    <5437bca1$0$18077$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    In-Reply-To: <1...@p...pl.invalid>
    Subject: Re: Skąd realne dane spalania?
    Date: Fri, 10 Oct 2014 16:06:10 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 40
    Message-ID: <5437e7d4$0$18089$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.10.162.113
    X-Trace: 1412949972 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 18089 83.10.162.113:50274
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2546615
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w
    Hello J.F.,
    >>>>> W moim Lanosie zwalnianie przy TIRach dało spadek spalania z
    >>>>> 16.5
    >>>>> (więcej wtryskiwacze nie naleją przy bucie w podłodze na V-tce)
    >>>>> do
    >>>>> 13.3l/100km. I drastyczny spadek średniej prędkości.
    >>>> Ten lanos to chyba jakis zepsuty :-)
    >>>Twoja Nubira z silnikiem 2.0 lała 20l/100km przy bucie w podłodze,
    >>>nieprawdaż? Lanos ma silnik 1.6 i 16.5l/100km uważasz za zepsute?
    >> Ale w Polsce sie nie dalo pojechac z butem w podlodze :-)
    >Sam się chwaliłeś taką jazdą.

    Po niemieckiej autostradzie. Po polskiej (w zasadzie jedynej) tiry nie
    zdazaly zjezdzac na prawy pas, a przy 160 dawaly rade.
    No i w efekcie w Olszynie zazwyczaj sie okazywalo ze nubira pali
    13/100, co i tak bylo duzo.
    Wiec zakladam ze lanos powinien sie zadowolic ~9/100.

    W Niemczech tez nie bardzo sie dalo, ale po nocy na niektorych
    odcinkach mozna bylo zobaczyc jak wskazowka paliwa opada :-)

    Co ciekawe to podobnie palila na krajowce, gdzie predkosci jednak
    znacznie nizsze.
    Zreszta inne auta tez mi jakos podobnie pala - krajowka czy
    autostrada, srednia 75 czy 120 - a spalanie jakby to samo. No ale ja
    90 nie przestrzegam :-)
    Z kolei moc innych aut wykluczala jazde 200.

    >> Po Niemczech tez zreszta z rzadka.
    >> Lanos kolegi po Niemczech palil ok 8.5, przy predkosciach rzedu
    >> 150-160 na liczniku.
    >Ale do jazdy licznikowe 150-160 nie trzeba wbijać w podłogę.

    Ale po co wbijac, skoro zaraz hamowanie.
    Duzo szybciej w praktyce nie pojedziesz, a nawet jesli odcinkami sie
    uda, to sredniej to nie podniesie znaczaco.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: