  • Data: 2010-11-15 20:22:25
    Temat: Re: Skąd oryginalna, aktualna tablica rej
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A pamiętasz mój wątek o tablicy w wawie po ulewie ?
    >
    > Policjanci z Warszawy - Włochy (cytuję) stwierdzili na moje pytanie "a
    > co mam z nią w takim razie zrobić?" (gdy odmówili przyjęcia),
    > odpowiedzieli: A w dupę se pan wsadź, nie mamy czasu na pierdoły.
    >
    > I tego dnia byłem wkurwiony, że znów nie wziąłem ze sobą dyktafonu. Ehhh
    > ... Oto Polska własnie.

    chamska odzywka nie jest ok. Ale co do istoty to nie dziwię się, że za
    zgubione tablice to chłopaki nie chcą się brać. Roboty dużo, mało ludzi
    i pewnie nie jeden papierek na taką okoliczność muszą wystawić to raz a
    dwa chyba policja nie jest biurem rzeczy znalezionych. O wiele
    słuszniejsze wydaje się oddać do organu który taką tablicę (dokument)
    wydał. Bo zobacz nie wiadomo jak taka tablica długo leży i może ktoś już
    wyrobił sobie nową a WK odrazu będą wiedzieli czy nadać bieg sprawie czy
    olać.
    pozdrawiam
    marcin jan