  • Data: 2010-11-16 00:55:09
    Temat: Odp: Skąd oryginalna, aktualna tablica rej
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Koniec wątku!
    Nie ma sprawy - słyszałem jak kolega już to załatwił.
    Kurcze chłop ma fantazję!
    Dał śrubokręt temu Grekowi, podeszli do wozu Katanki
    i ten mówi, żeby odkręcał jego numery.
    Na to Grek:
    - No co ty nie mogę!
    - Odkręcaj mówie Ci - nie udawaj Greka!
    Chciałeś to masz.
    Grek wzruszył ramionami i co tam - odkręca naiwny.
    Wtedy Katanka przywalił bejzbolem Grekowi, i jesze raz ....
    Za fraki gościa i do komisariatu.
    Wiecie, do tego, co to w nim Rafałowi SP Gilowi wcześniej powiedzieli,
    gdzie ma sobie te tablice włożyć.
    Rzuca Grekiem na ladę, a potem wręcza tablice policjantowi:
    - Złapałem łobuza na gorącym uczynku, jak kradł jakiemuś gościowi blachy.
    - No, ale to nie nasz problem.
    - No to co ja mam zrobić z tymi tablicami, no i z Grekiem oczywiście.
    - No jak to co? Wsadź se Pan ... ( itp.)
    No to wziął Greka, wręczył mu tablice i wyszli z KoMendy.
    Potem poklepał gościa po ramieniu:
    - Aleśmy się ubawili co?
    No i jeszcze masz tablice z Polski na pamiątkę!
    Widzisz u nas to nawet policjant to swój gość.
    :-)