  • Data: 2009-02-16 23:52:37
    Temat: Re: Skąd akumulatorki Ni-Cd
    Od: Padre <P...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Zależy o jaki moment chodzi. Ja dałem kable 2.5mm2 (kiepski głośnikowy)
    > ok 5m, a w pojemniku na aku przy wkrętarce 2*4700uF.

    Masz rację, kondensatory to dobry pomysł na kompa przy rozruchu a można
    by spróbować dać 2 akumulatory w szereg do wiertarki 18V bo akurat ja
    takich używam, chyba nic by jej nie groziło bo przy maksymalnych prądach
    ze 2-3V spadło by na przewodzie a dla elektroniki te parę woltów raczej
    nie gra roli. Najstarszą 12V zamęczyłem mechanicznie z akumulatorem
    14,4V a silnik i elektronika wytrzymały.