  • Data: 2009-11-19 08:59:06
    Temat: Re: Sinus na baterii w UPS
    Od: "MC" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "doom3" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:he28p1$2rt$1@news2.ipartners.pl...

    > Użytkownik "MC" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > BackUps (dla potomnych, nie mylic z seria SMART) to imho sprzet jak wiele
    > innych... u mnie nie sprawdziwy sie, niestety ale wiele switchy sieciowych
    > lub bardziej skoplikowanych urzadzonek sieciowych odmawia wspolpracy po
    > przelaczeniu sie na zasilanie bateryjne tegoz upsa... urzadzenia sie
    > zawieszaja.
    > Kiedys mialem jakiegos bardzo starego BackUps i szybkosc przelaczania sie
    > w chwili braku zasilania sieciowego byla... zbyt wolna dla niektorych
    > zwyklych switchy soho.

    To jeden temat mamy wyjaśniony.

    > W sensie ?

    Zdziwiłem się istnieniem tego guzika do ustawiania AVR. Nigdy takiego nie
    widziałem.
    W istocie rzeczy AVR włącza odczepy z autotransformatora zmieniające
    napiecie skokowo o kilkanaście procent. Nie ma tam żadnej stabilizacji.
    Takie odczepy są dwa, czasem trzy a czasem jeden. Teoretycznie momenty
    przełączania poszczególnych stopni mogą być jakoś sterowane. Tyle, że nie
    spotkałem się z czymś takim.