  • Data: 2011-06-20 17:34:53
    Temat: Re: SimLock dla Samsunga
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 20 Jun 2011 16:08:15 +0200, Tomek napisał(a):

    > Czy Ty jesteś ułomny?

    Jak już to karmisz, to mu odpisz:

    "Tak, z simlockiem - być może dlatego jest tańszy niż ten w Europie,
    bez simlocka. Wszystko ma swoją cenę - płacisz za wolność..."

    http://groups.google.com/group/pl.misc.telefonia.gsm
    /msg/09fc5f2c443a95f8

    Chce wolności - trzeba zapłacić. To bardzo w hamerykańskim duchu, powinien
    być tak szczęśliwy, że aż spodnie zmoczy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan