  • 31. Data: 2010-07-12 17:19:21
    Temat: Re: Silnik zachlapany ON - mozna to czesciowo usunąć ?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-07-12 13:47, Rafał wrote:
    > OT Czemu ją sprzedajesz? Znudziła się? Sypie się?

    To jeden z najfajniejszych samochodów jakie miałem. Ale rodzina sie
    powiekszyła i muszę celować w coś wiekszego (7 miejsc itd)- typuje Zafire B.

  • 32. Data: 2010-07-12 17:20:22
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-07-12 09:46, krzysiek82 wrote:
    > Jechać do buraka i niech usuwa szkody. To nie twój problem, że on coś
    > spartolił.

    Jak juz wspomniałem to nie wchodzi w rachubę. Ale zeby Ci wyjaśnic to
    odpowiem: bo mechanik jest 600km od miejsca postoju a zorientowałem sie
    dopiero pod domem.

  • 33. Data: 2010-07-13 12:15:01
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Sebastian Biały pisze:
    > Jak juz wspomniałem to nie wchodzi w rachubę. Ale zeby Ci wyjaśnic to
    > odpowiem: bo mechanik jest 600km od miejsca postoju a zorientowałem sie
    > dopiero pod domem.

    to kijowo w takim razie, osłoń wszystko co nie powinno być zalane i myj
    silnik bez obaw. Nie powinno zalewać się alternatora, ecu oraz skrzynek
    z przekaźnikami / bezpiecznikami na resztę możesz lać i się nie przejmować.

    --
    krzysiek82