  • 21. Data: 2010-07-12 00:22:11
    Temat: Re: Silnik zachlapany ON - mozna to czesciowo usunąć ?
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Sebastian Biały pisze:
    > Witam.
    (...)
    > Jakie mam opcje?
    Umyć benzyną ekstrakcyjną - szybko i bez śladów - ale uważaj z ogniem
    umyć preparatem do mycia silników (polecam k2) poczekać 15 minut -
    spłukać wodą. niektóre silniki po kąpieli nie chcą sie uruchomić.

    Wybór należy do Ciebie.

    ToMasz

  • 22. Data: 2010-07-12 01:12:36
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-07-12 00:22, ToMasz wrote:
    > Umyć benzyną ekstrakcyjną - szybko i bez śladów

    Czy wymaga spłukiwania, czy może odparuje razem z on ?

  • 23. Data: 2010-07-12 01:45:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> wrote in message

    > Czy wymaga spłukiwania, czy może odparuje razem z on ?

    Sebastian - napisz co to za auto, który rocznik - może ktoś już
    mył silnik myjką na tej grupie i powie Ci że nie ma czego się bać.

  • 24. Data: 2010-07-12 07:19:04
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-07-12 01:45, Pszemol wrote:
    > Sebastian - napisz co to za auto, który rocznik - może ktoś już
    > mył silnik myjką na tej grupie i powie Ci że nie ma czego się bać.

    To 2.2dci (LagunaII). W środku dużo czujników.

  • 25. Data: 2010-07-12 08:51:37
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    > No jasne, bo deszcz trafia w grilla i magicznie omija to co za grilem...
    > Tylko suche powietrze przechodzi do wentylatorów za chłodnicą, nie? :-)

    Masz kolejną innowacyjną rzecz w swojej hondzie skoro chłodnica ma takie
    użebrowanie, że przelewa sie przez nią woda wprost na wentylator.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 26. Data: 2010-07-12 09:46:21
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Sebastian Biały pisze:
    > W wyniku błędu montażu[1] przez mechanika mam silnik cały zachlapany ON.

    Jechać do buraka i niech usuwa szkody. To nie twój problem, że on coś
    spartolił.

    --
    krzysiek82

  • 27. Data: 2010-07-12 10:14:14
    Od: "pavellz" <p...@p...onet.pl>

    > Bo ten specyfik nie umyje auta - tylko się i auto upaprasz...
    > Najlepsze efekty uzyskasz tylko myjką z mydłem i potem spłukaniem syfu.
    > Jak nie wierzysz to kup sobie taką puszkę i sam spróbuj...
    > Ja nie byłem zadowolny.

    Nie wiem czego używałeś, ale mi skutecznie umyło uwalony olejem silnik
    jakieś
    psikadło kupione za circa 15 zł na stacji lotosu.
    Efektu polerki bloku może nie uzyskałem, ale śmierdzieć spokojnie
    przestało.

    Pzdr
    Paweł

  • 28. Data: 2010-07-12 13:47:22
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    W dniu 12.07.2010 07:19, Sebastian Biały pisze:

    > To 2.2dci (LagunaII). W środku dużo czujników.

    E no, aż tak dużo czujników to nie ma przy samym silniku.
    Może bym zaryzykował _przepłukanie_ silnika ale bez ciśnienia.
    Ja bym zabezpieczył może same reflektory/przetwornice(o ile masz xenony)
    i skrzynkę bezpieczników(ogólnie lewą(od kierowcy) stronę, tam więcej
    elektroniki) popsikał czymś rozpuszczającym(jakiś środek do mycia
    silnika) i delikatnie bez ciśnienia spłukał.
    Potem auto do słoneczka z otwartą maską co by wyschło, nie spieszył bym
    się z odpalaniem od razu. Możesz na koniec po rozłączać jakieś losowe
    kostki i sprawdzić czy tam woda nie stoi.
    Oczywiście wystudzony silnik żeby był, kolektor i turbina w
    szczególności! Osłonę z dołu zdejmij.

    OT Czemu ją sprzedajesz? Znudziła się? Sypie się?

  • 29. Data: 2010-07-12 14:02:43
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "kml" <A...@g...lp> wrote in message

    > Chyba w twojej hondzie komora silnika jest mokra po jeździe w deszczu. W
    > normalnym samochodzie, który nie robił za amfibie, komora silnika jest
    > SUCHA po jeździe deszczu.

    Wloty powietrza na intercooler na masce ma calkiem sporo samochodow i
    uwierz, ze w czasie ulewy mozna nimi jechac bez obaw.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 30. Data: 2010-07-12 14:11:47
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Jechać do buraka i niech usuwa szkody. To nie twój problem, że on coś
    > spartolił.

    w ogólności się z Tobą zgadzam, jest jedno ale, że jak 'mechanik' umyje
    silnik tak jak naprawił to się może skończyć na zalaniu jakiegoś modułu i
    dopiero będzie jazda...

    brat